gastro

Objavljeno: 01.02.2012
Rezultati američke studije

Jedna limenka gaziranog pića narušava vaše zdravlje

Konzumiranje samo jedne limenke gaziranog pića dnevno povećava rizik od srčanog udara, pokazuju rezultati najnovijeg istraživanja.

Takva pića povećavaju rizik od oštećenja jetre, te dobijanje dijabetesa i oštećenja srca. To su rezultati istraživanja naučnika sa Univerziteta u Miamiju i Columbia univerziteta.

Oni tvrde da osobe koje konzumiraju dijetalna pića imaju za 43 posto veće šanse za dobijanje srčanog udara, bolesni krvnih sudova i moždanog udara. Još su ranije istraživanja dokazala štetnost takvih pića kada je jetra u pitanju.

Istraživanje je sprovedeno na 2.564 osobe u periodu od deset godina.

Komentariši članak


Komentari ( 0 )
Trenutno nema odobrenih komentara za ovaj članak!
Copyright © 2012 Source d.o.o. KontaktArhiva Cjenovnik Oglašavanja
Svi foto i video sadržaji su predhodno javno objavljeni putem Youtuba ili ostalih internet medija. Ako bilo koji sadržaj objavljen sa naše strane krši Vaša autorska prava molimo da nam javite na redakcija@source.ba radi uklanjanja sadržaja.
All photo and video content as previously publicly disclosed through YouTube or other Internet media. If any content posted by us infringes your copyright, please let us know at redakcija@source.ba to remove content.