gastro

Objavljeno: 01.02.2012
Rezultati istraživanja u Španiji

Buduće majke, jedite ribu kako bi dobile pametniju djecu

Žene koje za vrijeme trudnoće jedu ribu imaju veće šanse da rode pametnu i društvenu djecu, sudeći prema rezultatima novog istraživanja.

Trudnice koje se hrane tunjevinom, sardinama ili lososom rađaju djecu koja postižu mnogo bolje rezultate na testovima vještina i inteligencije. Kako bi došli do tog rezultata, španski istraživači su testirali 2.000 trudnica u 20. sedmici trudnoće, te zatim nakon poroda. Ispisitvali su ih o njihovom režimu ishrane, te zatim uzimali uzorke krvi kako bi izmjerili nivo omega-3 i omega-6 kiselina, koje se nalaze posebno u ribama.

Djeci je naknadno testirana verbalna inteligencija, a pokazalo se da su djeca majki koje su konzumirale ribu postigla najbolje rezultate na testovima.

Omega-3 naročito doprinosi mozgu i očima fetusa, prenosi American Journal of Clinical Nutrition. Omega-3 sadrži DHA, koji je glavni sastojak membrana moždanih ćelija.

Istraživanje je dio većeg projekta o uticaju režima ishrane na novorođenu djecu koje se nastavlja do 2013. godine.

Komentariši članak


Komentari ( 0 )
Trenutno nema odobrenih komentara za ovaj članak!
Copyright © 2012 Source d.o.o. KontaktArhiva Cjenovnik Oglašavanja
Svi foto i video sadržaji su predhodno javno objavljeni putem Youtuba ili ostalih internet medija. Ako bilo koji sadržaj objavljen sa naše strane krši Vaša autorska prava molimo da nam javite na redakcija@source.ba radi uklanjanja sadržaja.
All photo and video content as previously publicly disclosed through YouTube or other Internet media. If any content posted by us infringes your copyright, please let us know at redakcija@source.ba to remove content.