gastro

Objavljeno: 02.02.2012
Istraživanje američkih naučnika

Vitaminom C protiv raka želuca

Ako u prehranu uključite namirnice bogate vitaminom C, možete se dodatno zaštititi od raka želuca.

Naučnici s Instituta za rak Dana Farber pregledali su nekoliko kliničkih studija i ustanovili da je visoka prevalencija bakterije Helicobacter pylori povezana s niskom koncentracijom vitamina C u krvi i želučanom soku. Ova se bakterija povezuje s pojavom adenokarcinoma želuca, tvrde američki naučnici u časopisu Indian Journal of Pharmacology.

Hronična infekcija bakterijom H. pylori dobro je dokumentovan faktor rizika za nekoliko oblika karcinoma želuca, ali naučnici još nisu definisali mehanizme kojima specifični bakterijski faktori pridonose razvoju karcinoma. Gotovo polovica svjetske populacije inficirana je bakterijom H. pylori, a karcinom želuca jedan je od vodećih uzroka smrti od karcinoma.

Visoka koncentracija vitamina C ne može izliječiti infekciju, nego je spriječiti, kao i spriječiti reinfekciju, zato, baš kao i za osnaživanje imuniteta kod prehlade, ovaj vitamin moramo uzimati u povećanoj koncentraciji prije nego obolimo.

Pacijentima zaraženima ovom bakterijom savjetuju da osim konvencionalne terapije počnu i s unosom dodataka prehrani s vitaminom C kako bi spriječili ponovnu zarazu.

Vitamina C u velikim količinama ima u agrumima, peršinu, paprici, papaji, kupusu i kiselom kupusu.

Komentariši članak


Komentari ( 0 )
Trenutno nema odobrenih komentara za ovaj članak!
Copyright © 2012 Source d.o.o. KontaktArhiva Cjenovnik Oglašavanja
Svi foto i video sadržaji su predhodno javno objavljeni putem Youtuba ili ostalih internet medija. Ako bilo koji sadržaj objavljen sa naše strane krši Vaša autorska prava molimo da nam javite na redakcija@source.ba radi uklanjanja sadržaja.
All photo and video content as previously publicly disclosed through YouTube or other Internet media. If any content posted by us infringes your copyright, please let us know at redakcija@source.ba to remove content.