gastro

Objavljeno: 24.01.2012
Zdravo se okrijepite slatkim tekućinama

Ovo su najzdraviji sokovi

Foto:Ilustracija
Obogaćenje svakodnevne prehrane voćnim sokovima moglo bi smanjiti rizik od obolijevanja od Alzheimerove i nekih drugih bolesti, izvijestili su naučnici sa Univerzitetaa u Glasgowu.

Oni su izveli jednu od prvih studija o dobrim stranama antioksidanata, prirodnih spojeva koji znatno smanjuju uništenje stanica što ih uzrokuju slobodni radikali - glavni 'uzročnici' bolesti i starenja. Ustanovili su da ih u soku grožđa, posebno crnog, jabuke i brusnica ima najviše.

Naučnici iz grupe Human Nutrition koji djeluju pri Sveučilištu u Glasgowu napravili su pokus s raznim vrstama sokova, nastojeći otkriti koliko antioksidanata i drugih korisnih sastojaka sadrže, te su ustanovili da svi voćni sokovi nisu nutricionistički jednako vrijedni.

Polifenoli su vrlo jaki antioksidanti koji omogućuju tijelu da se oslobodi slobodnih radikala. Vjeruje se da utječu na poboljšanje zdravlja i štite od kroničnih bolesti. Rezultati istraživanja pokazali su da crno grožđe sjevernoameričke sorte Vitis labrusca (Concord) sadrži najvišu koncentraciju polifenola te najvišu količinu antioksidanata, jednaku onoj što je sadrži vino Beaujolais.

"Kombinacija zdravih namirnica i redovito konzumiranje voćnih sokova, posebno soka od crnog grožđa, jabučnog soka i soka od brusnica će, bez većih prehrambenih izmjena, povećati unos fenolnih antioksidanata u organizam, za koje se vjeruje da igraju jednu od ključnih uloga u zaštiti od kroničnih bolesti", objasnio je prof. Alan Crozier, nutricionist i profesor biohemije.

Komentariši članak


Komentari ( 0 )
Trenutno nema odobrenih komentara za ovaj članak!
Copyright © 2012 Source d.o.o. KontaktArhiva Cjenovnik Oglašavanja
Svi foto i video sadržaji su predhodno javno objavljeni putem Youtuba ili ostalih internet medija. Ako bilo koji sadržaj objavljen sa naše strane krši Vaša autorska prava molimo da nam javite na redakcija@source.ba radi uklanjanja sadržaja.
All photo and video content as previously publicly disclosed through YouTube or other Internet media. If any content posted by us infringes your copyright, please let us know at redakcija@source.ba to remove content.