28.9.2020. 14:30
1
Kako postati celebrity: Ni korona im ne može parirati, ko su ljudi koji najviše zauzimaju medijski prostor u BiH
Blogeri, influenseri, Youtuberi, starlete, to su ljudi koji danas privlače najveću pažnju javnosti. To su ljudi kojima čak ni političari u tom segmentu ne mogu parirati.

Mediji su u 21. stoljeću sastavni dio naših života, pa samim tim utječu na naše razmišljanje, ponašanje i komuniciranje. Javnost je putem medija danas 'bombarodovana' sadržejem, u kojima se posebno ističu rijaliti programi. Učesnici rijaliti programa su uglavnom svakojake starlete, blogeri, influenseri, youtuberi, koji svojim djelovanjem najviše pune medijski prostor, ukoliko zanemarimo trenutnu situaciju izazvanu koronavirusom.

Upravo uz pomoć televizije koju ovdje stavljamo sa posebnim akcentom, kao i portala, stvaraju se nove celebrity osobe.

U današnjoj je svakodnevici nemoguće izbjeći riječ influenser. U ne tako dalekoj prošlosti ljudi su se smijali onima koji hodaju po gradu i pričaju u kameru, fotkaju hranu, ne idu na piće bez objavljivanja gdje se nalaze. Takve situacije nekada su bile nepojmljive, ali ne i danas.

"Za mene su to fenomeni, jer riječ je o novom zanimanju koji su oni sami za sebe osmislili. Kako god mi gledali na to, mislim da se kao u svakom drugom zanimanju i tu profiltriraju ljudi koji nešto vrijede i koji privlače najveću pažnju kod ostalih ljudi"
,
izjavila je za Source portal publicistkinja Indira Kučuk-Sorguć.

Kada govorimo o influenserima, svoju popularnost mnogi pokušavaju unovčiti na različite načine. Pojedinci se čak pokušavaju i politički angažovati. Već smo pisali o mladoj Emini Jahić iz Tuzle, koja je sa armijom pratilaca sa Instagrama odlučila zakoračiti u političke vode. Drugi opet kroz markteinško promovisanje žele iskoristiti pažnju ljudi koju su pridobili. Bivša voditeljica, a danas uspješna inflenserka Hana Hadžiavdagić, predstavlja najbolji primjer. 

"Te osobe imaju utjecaj na svoje sljedbenike. Danas je svijet postao jedno 'instat selo', u kojem se ljudi 'pale' na tu kologensku pamet, a ne na znanje i pošten rad. Zato su nam zvijezde kriminalci, prostituke i raznorazne farmuše. Neko ko na slici ima dobro poprsje, ili ko na slikama super izgleda, a u prirodi je pravi đavo, uvijek će prije ostalih uspjeti da dođe do širokih masa", govori Kučuk-Sorguć. 

Indira Kučuk-Sorguč: “Ona je tražila hljeba preko pogače” | Tuzlanski.ba
Kučuk-Sorguć: Mladima nametnuta lažna popularnost

 
Rijaliti programi, u kojima pripadnici pomenutih skupina, ili bolje rečeno 'profesija', predstavljaju odskočnu dasku za mnoge od njih, jer na taj način uspjevaju još više doprijeti do širokih masa. Neki se ne libe rizikovati, samo kako bi se ubacili u jedan rijaliti program. Tako je voditelj i novinar Adi Bebanić, prema pisanju  medija, nakon samo jednog dana boravka u rijaliti programu 'Zadruga', shvativši gdje došao, brže bolje napustio isti. Paradoksalno zvuči da je prije ulaska, napustio svoj stalni posao, samo kako bi osjetio trenutak 'slave'. Na njegovu žalost, ta slava je kratko trajala.

"Danas je jako važno biti popularan, makar i na jedan dan. O slavi da ne govorim, to je još veća kategorija. Mladi ljudi su pod strašnim pritiskom digitalnog marketinga, ali i javnosti općenito. Nametnuta im je lažana popularnost. Mediji imaju veliki utjecaj, jer kad god otvorim neki portal vidim da se piše o ljudima, koji učestvuju na tim rijaliti programima. Očito da je riječ o ljudima koji preko noći žele doći do novca i slave", izjavila je za naš portal Indira Kučuk-Sorguć. 


Novinar: Admir Oručević


1
SOURCE PRIČE
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.