19.7.2017. 18:28
3
"Djevojke očekuju mnogo više nego što muškarci mogu da priušte od emotivnog sklopa i zato ništa ne funkcioniše"
Iako žene vole stalno ponavljati kako su u neravnopravnoj poziciji u odnosu na muškarce, sve ukazuje na to da one ipak imaju glavnu ulogu u mnogim sferama života. No, kako je ženama, što i sama istraživanja pokazuju, teško ugoditi, jer često ni same ne znaju šta žele, tako one uvijek imaju snage da se požale kako nisu dovoljno zastupljene na određenim mjestima, te samim time postaju svakodnevna medijska tema. Ipak, mi ćemo u ovoj priči dati priliku muškarcima, da nam kažu u kojoj situaciji se današnji muškarac osjeća podređeno, ugroženo ili zapostavljeno.

"Mislim da se to danas izjednačilo. Ali, opet ako sve analiziramo, rekao bih da su ipak žene te koje su malo zapostavljenije. Još uvijek su većinom muškarci predsjednici država, uglavnom su oni ministri. Rekao bih da su žene malo zastupljene tu, no na kraju krajeva, i žene i muškarci se moraju sami boriti za svoje pozicije. Ne bih rekao da su muškarci u bilo kojem smislu podređeni i ugroženi. Čak ni u mojoj profesiji nisu muškarci nešto mnogo zapostavljeni u odnosu na žene. Sve je to uslovljeno time koliko ko sebi dopušta i ulaže u sebe, bori se za svoju poziciju. Ako još očekuje da živimo u patrijarhalnom društvu, to je sada nemoguće. Živimo u globalnom sistemu, gdje se primjenjuje određeno ponašenje iz Amerike, postoji internet, usvaja se nešto novo. Mislim da svako treba da traži ono što mu odgovara i nađe svoju srodnu dušu, tako neće biti ni podređenih", kaže za Source muzičar Neno Murić.

Upravo je jedan do razloga čestog osjećaja nezadovoljstva kod mnogih muškaraca, ta izgubljena starija norma ponašanja, gdje su se njegovale drugačije vrijednosti i gdje su ljudi bili dostupniji jedni drugima, gdje se ljubav živjela iz stvarne potrebe a ne zbog društvenih mreža. 

"Ne gledam ja na to pitanje ravnopravnosti nešto podijeljeno. Imamo isti zakon i sva ista prava. Ne bih rekao da je iko posebno ugrožen. Ali, ako moram kazati šta je to što možda muškraca postavlja u 'podređenu' poziciju, to je asocijalna situacija koju su stvorile društvene mreže,  internet. To je jedna lažna slika, gdje se žene dotjeravaju, uljepšavaju, žive tuđe živote, a realnost je sasvim drugačija. U stvarnosti ljudi ne znaju komunicirati, prepoznati znakove, signale, nema 'klika', i sve to nedostaje da bi se ljudi zbližili i živjeli na realnim pozicijama, jer samo tada se gube ti virtualni zahtjevi kao što je bogatstvo, novac, fantaziranje, dakle ljudi postaju emocija- kao nešto što čovjeka spaja, a sve ostalo ga razdavaja. Dolazi se do toga da djevojke očekuju mnogo više nego što muškarci mogu da prušte od tog emotivnog sklopa i zato ništa više ne funkcioniše", kaže za Source Mirsad Ćatić, političar.

Prevelike i često nestvarne ambicije su oskrnavile cijeli životni sistem, smatra bivši nogometaš Hadis Zubanović. 

"U toj borbi za uspjehom i većim imanjem stradaju i jedni i drugi. Nedostatak ljubavi, povjerenja i kućnog odgoja je odgovor na ovo pitanje. Globalizacijom i dolaskom društvenih mreža sve je izgubljeno. Ljudi se brzo zasite jedni drugih. Sve je ubrzano i nije realno. Ni momcima ni djevojkama nije sada jednostavno da se vežu za nekoga. Mreže su ubile sve. Nema živog pogleda i dodira, realnog sagledavanje stanja. Internet nameće ljudima neke standarde koji nisu realni, pa se ljudi razočaraju kada vide da je realnost nešto sasvim drugo. Najbolje bi bilo kada ne bi bilo društvenih mreža",
navodi za Source bivši nogometaš Hadis Zubanović. 

(Alen Avdić)

3
SOURCE PRIČE
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.