Jedni bacaju, on stvorio brend: Razmišljao sam šta uraditi, a da to ne može Kinez. Vidio sam oglas koji je bio okidač
Šalovi, kape, serdžade, taburi. Lijepo za oko, ugodno za tijelo. Sve od vune. Erdal Medenčević je od nečega što je neopravdano zapostavljeno i otpisano stvorio bh. brend.
"Razmišljao sam šta uraditi, a da to ne može Kinez. Počeli smo s ručnim radovima, i onda sam ugledao oglas gdje čovjek poklanja vunu. To je bio okidač za ovaj posao. Tada je počela misija vuna", kaže Medenčević.
Nije bilo nimalo jednostavno krenuti u posao o kojem se malo zna, kaže. No, to ga nije spriječilo da se upusti u ideju.
"Nismo imali pojma o obradi vune. Međutim, blagodeti interneta su pomogle da se nauči. Provodili smo noći gledajući kako Ruskinje češljaju vunu", navodi Erdal.
Bez obzira što je svaki početak komplikovan, ako ste posvećeni nekom poslu, onda se rješenje i pronađe kaže.
"Uspjeli smo da pronađemo čovjeka u Visokom koji ima izvjesne količine vune, ali na to se ne mogu osloniti. Nama treba poseban kavlitet vune", priča Medenčević.
Vuna i današnjica ne idu zajedno, ali oni su uspjeli svoje radove prilagoditi ovom vremenu tvrdi.
Proizvode od vune najčešće kupuju stranci, jer cijene nisu najprihvatljivije našim ljudima. Ovaj šal npr. košta 50 maraka, stolica 150 KM, a tabure 250 KM.
Cijeli prilog o vunenim proizvodima možete pogledati u videu iznad.
Novinar: Alen Avdić
Kamera i montaža: Ramiz Uzunović