15.11.2017. 21:15
1
U Turskoj se rađa novi automobilski brend, Erdogan daje podršku
Tursko tržište automobila, koje je jedno od najvećih u Evropi, biće bogatije za potpuno turski automobilski brend.


Pet ključnih turskih kompanija iz sfere automobilizma i tehnologije se nedavno udružilo u istorijski novi projekat, koji je inicijativa turskog predsjednika Redžepa Tajipa Erdogana, a ta inicijativa je nazvana “Turski automobil”.

Prvi prototip novoformiranog brenda biće predstavljen 2019. godina, a produkcijska verzija se na tržištu očekuje 2021. godine. Glavni cilj je da to bude potpuno električni automobil, a krajnji je da kompanija postane agresivan, poznat i pouzdan brend kao što je kompanija Tesla.

Na prvi pogled, razvoj novog automobilskog brenda je izazovan zadatak, ali snažna podrška vlade i Erdogana već finansijski jakoj grupi kompanija ima dobru šansu da ostvari ciljeve.

Ako Turska uspješno ostvari ovaj projekt, novi brend bi mogao dovesti ostale već postojeće brendove u nezgodnu poziciju, posebno zbog položaja Turske koji joj omogućava odlične uslove za distribuciju.

Kada je riječ o dijelovima za automobile, Turska je velik igrač u industriji na Starom kontinentu. Jedan je od najvećih izvoznika dijelova za automobile u Evropu i Bliski istok. Turska želi napredovati na temelju ekspertize u proizvodnji dijelova te uspostaviti uspješan automobilski brend. Očekuje se da će ovaj projekt postati jedan od prioriteta ove zemlje.

Nakon što su vijesti dospjele u javnost, došlo je do velike euforije, a lokalni ljubitelji automobila jedva čekaju da voze prvi potpuno turski električni automobil.

Godišnje se u Turskoj proda oko milion novih automobila, a proizvođači poput Renaulta, Hyundaija, Honde, Toyote i Fiata imaju svoje fabrike u ovoj zemlji, javlja CDM.

(Amila Alijagić)

1
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.