Bahaćenje na račun građana: Tegeltijin šef kabineta sam sebi na 24-satno korištenje dao službeni automobil, troškovi dodatno povećani zbog "starosti vozila"
Milorad Đurđević, šef kabineta predsjedavajućeg Vijeća ministara BiH Zorana Tegeltije, koristio je službeno vozilo 24 sata, za što je sebi uredno izadavao naloge, a na to nije imao pravo.
Ured za reviziju institucija Bosne i Hercegovine je na osnovu revizije finansijskog izvještaja Generalnog sekretarijata Vijeća ministara BiH utvrdila da su zaposleni u ovom sekretarijatu u protekloj godini, za upotrebu službenih vozila, potrošili više od 100.000 KM.
Tačnije, utvrđena cifra iznosila je 113.048 KM.
Uprkos pandemiji, troškovi za upotrebu službenih vozila u ovom sekreterijatu prošle godine su bili veći za preko 20.000 KM u odnosu na godinu prije.
Troškovi su rasli zbog većeg izdavanja za materijal i usluge održavanja vozila, kao i na gorivo. Na gorivo je potrošeno 45.386 KM, na materijal i usluge za održavanje 44.473 KM, na gume za automobil nešto više od 6.000 KM.
Genelarni sekretarijat Vijeća ministara ove je troškove pravdao sve češćim kvarovima na službenim automobila jer, kako kažu, radi se o starim vozilima.
Prema zakonu, Generalni sekretarijet ima pravo na korištenje sedam službenih vozila, ali su tokom protekle godini koristili njih devet. Po jedno službeno vozilo posudili su iz Direkcije za koordinaciju policijskih tijela BiH i Centra za uklanjanje mina BiH.
Kao što je već navedeno, korištenje službenih automobila nije vršeno po propisima.
- Na osnovu kolskih naloga ustanovili smo da je vozilo Direkcije koristio šef kabineta predsjedavajućeg za odlazak na posao i sa posla i ostale potrebe, odnosno 24 sata, iako je Odlukom o načinu korištenja službenih vozila u kabinetu predsjedavajućeg Vijeća ministara BiH i Generalnom sekretarijatu iz 2014. godine pravo na korištenje vozila 24 sata dato predsjedavajućem i generalnom sekretaru, navodi se u revizorskom izvještaju.
Revizori su, također, pravilnosti utvrdili i tokom "češljanja" kolskih naloga, za koje je utvrđeno da nisu adekvatno popunjeni.
Kako je navedeno u izvještaju, kolski nalozi ne sadrže podatke u vezi točenja goriva na pumpama, početno i krajnje stanje kilometar sata i pređenu kilometražu u toku dana i slično.
- Pored navedenog, lice koje je izdalo putni nalog je ujedno i lice koje vozilo koristi čime nije izvršeno adekvatno razgraničenje dužnosti u pogledu kontrole korištenja sredstava, navodi se u izvještaju, prenosi Oslobođenje.
(Admir Oručević)