22.1.2022. 21:01
0
Cijena janjetine u Jablanici se uduplala, gosti: “Skuplje, ali je najbolja”
Hrana i piće koji se služe u jablaničkim restoranima nedavno su poskupjeli. To se odnosi i na specijalitet po kojem je ovaj grad prepoznatljiv u cijeloj Bosni i Hercegovini – janjetini. Jedna porcija janjetine ranije je koštala sedam KM, a sada košta 13 KM. Kilogram pečenja je koštao 30 KM, a sada košta 40 KM.

Hrana i piće koji se služe u jablaničkim restoranima nedavno su poskupjeli. To se odnosi i na specijalitet po kojem je ovaj grad prepoznatljiv u cijeloj Bosni i Hercegovini – janjetini. Jedna porcija janjetine ranije je koštala sedam KM, a sada košta 13 KM. Kilogram pečenja je koštao 30 KM, a sada košta 40 KM.


U skoro svim restoranima je skuplja i čorba – umjesto dosadašnjih tri KM, sada je četiri KM, a negdje i pet KM. Mala porcija krompira košta od 2,5 do četiri KM, dok je za salatu, npr. kupus salatu, potrebno izdvojiti do 3,50 KM.


Poskupjela su i pića. Kisela voda je 2,50 KM, dok su cijene preostalih gaziranih pića od 3,5 do pet KM. Riječ je o nastavku poskupljenja koje je počelo tokom pandemije koronavirusa.


Samir Đelmo, vlasnik restorana “Sedmica” izjavio je za jablanica.live da je bitno održati kvalitet na koji su mušterije navikli: “Cijena ove janjetine koju mi moramo imati, to jeste ovaj kvalitet na koji smo ljude navikli, je skočila u mesnicama. Dosegla je najveću moguću cijenu otkako radimo sa janjetinom. Možda bi se mogla i raditi nešto jeftinija cijena, ali sa lošijim kvalitetom, a mi smo kao i većina izabrali da imamo dobro meso i tu cijenu. Narod se ne buni, posao ne ispašta kod nas. Cijene ostalih proizvoda, iako je poskupjela i piletina i teletina nismo dirali, ni salate ni čorbe, ni krumpir. Na svemu imamo manju maržu jer je poskupjelo sve, od ulja, krpmpira, maslaca, svega”.


Restoran “Komadinovo vrelo” nije dizao cijene, a vlasnik Murat Kavazović kaže: “Što se mene lično tiče, nije bilo potrebe za dizanjem cijena. Kod nas je janjetina 35 KM bila i ostala. Cijena janjetine od mog dobavljača se nije mijenjala, tako da ja nisam poskupio. Prisustvovao sam sastanku mojih kolega i ta poskupljenja su uredu, ako je poskupjela cijena janjeta. Ne znam da li ću biti primoran poskupjeti u narednom periodu, to ćemo vidjeti”.


Da se mušterije ne bune, kako tvrdi vlasnik “Sedmice” Samir Đelmo, dokaz je pun objekat. Među gostima je i porodica iz Visokog, Samir Vražalica sa ženom i djecom. Samir ističe da ko je navikao doći na janjetinu u Jablanicu, uvijek će dolaziti. “Godinama je Jablanica nezaobilazna destinacija za nas što se janjetine tiče. To je naša navika i ne mislimo je mijenjati. Što se cijena tiče, kolike god da su, ko je navikao on će svratiti i pojesti. Nama je bitno da je kvalitet isti, da odemo zadovoljni i siti”, poručuje on.


Slično razmišlja i Tuzlak Smajo Osmanović.

“Pokupljenje jeste udar na ionako tanke džepove građana, ali evo barem u našem slučaju, mi nismo odustali od posjete restoranima sa janjetinom. Ljubitelju dobrog pečenja je bitno da ode zadovoljan, pa i po cijenu koje marke više. Svjesni smo toga da će manje porodica sada sebi moći priuštiti odlazak u restoran, ali šta je tu je”, kaže Osmanović.


Ako je suditi po punim restoranima, čini se da je bosanskohercegovačka javnost prihvatila nova poskupljenja mesa bez negodovanja i da se promet nije značajnije smanjio, zaključuje portal jablanica.live, prenosi N1.



(Kenan Bešlija) 

 
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.