Pop diva zablistala: J. Lo odlično se snašla i u novoj ulozi
Latinoamerička pop diva Jennifer Lopez novo je zaštitno lice brenda Coach.
Za njih je odradila već nekoliko photoshootinga. J. Lo i mnoštvo poznatih lica učestvovali su u novoj kampanji Coacha s ciljem očuvanja naslijeđa pokojnog njujorškog slikara Jean-Michela Basquiata.
Kampanju za novu kolekciju su uz nju snimili i model Paloma Elsesser, glumac Michael B. Jordan, muzičarka Diana Gordon i Basquiatova nećakinja Jessica Kelly.
Osim ove, J. Lo je odradila i kampanju za novu Coach jesensku kolekciju koja se fokusira na ono što je najvažnije - obitelj. U kampanji se tako pojavljuje i njena majka Guadalupe i djeca te svi večeraju na vrhu planine okruženi prirodom.
Vevers je odlučio angažirati J. Lo kada je pogledao njezin spot za pjesmu "All I Have", koju je 2002. snimila s reperom LL Cool J-em. U njemu pjevačica šeće gradom i nosi nekoliko dizajnerskih torbi.
"Jennifer je toliko autentična. Odlučna je i originalna osoba koja je slijedila svoj put kako bi radila stvari na svoj način. Zaista posjeduje stav koji Coach slavi", rekao je kreativni direktor, prenosi Gloria.