10.9.2020. 14:52
0
Pop diva zablistala: J. Lo odlično se snašla i u novoj ulozi
Latinoamerička pop diva Jennifer Lopez novo je zaštitno lice brenda Coach.

Za njih je odradila već nekoliko photoshootinga. J. Lo i mnoštvo poznatih lica učestvovali su u novoj kampanji Coacha s ciljem očuvanja naslijeđa pokojnog njujorškog slikara Jean-Michela Basquiata.

Kampanju za novu kolekciju su uz nju snimili i model Paloma Elsesser, glumac Michael B. Jordan, muzičarka Diana Gordon i Basquiatova nećakinja Jessica Kelly.


Osim ove, J. Lo je odradila i kampanju za novu Coach jesensku kolekciju koja se fokusira na ono što je najvažnije - obitelj. U kampanji se tako pojavljuje i njena majka Guadalupe i djeca te svi večeraju na vrhu planine okruženi prirodom.

 


Vevers je odlučio angažirati J. Lo kada je pogledao njezin spot za pjesmu "All I Have", koju je 2002. snimila s reperom LL Cool J-em. U njemu pjevačica šeće gradom i nosi nekoliko dizajnerskih torbi.

"Jennifer je toliko autentična. Odlučna je i originalna osoba koja je slijedila svoj put kako bi radila stvari na svoj način. Zaista posjeduje stav koji Coach slavi", rekao je kreativni direktor, prenosi Gloria.

 

 

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.