27.11.2023. 13:00
0
Istraživanje: Trećina britanskih zaposlenika radi u pidžami kad radi od kuće
FOTO: Ilustracija/pixabay
Trećina britanskih zaposlenika priznala je da od kuće radi u pidžami, pokazalo je istraživanje.

Tvrtka za zapošljavanje Indeed ispitala je više od 1000 zaposlenika i 500 poslodavaca iz Ujedinjenog Kraljevstva te otkrila da je 33 posto radnika koji rade od kuće odjeveno u pidžamu. U prosjeku zaposlenici nose pidžamu 46 radnih dana godišnje, a svaki dvanaesti u pidžami je svaki dan. 

Gotovo polovica ispitanih šefova je kazala kako smatra da su zaposlenici nakon pandemije koronavirusa postali preopušteni upravo zbog rada od kuće, pa ih se 29 posto zalaže za stroža pravila kada je odijevanje posrijedi.

Najneprikladniji outfit

Poslodavci pidžame smatraju najneprikladnijim outfitom za posao, na drugom mjestu su neoprana kosa ili neuredna frizura, a 44 posto ih smatra da zaposlenici ne bi smjeli nositi ni donji dio trenirke. Četrdeset posto poslodavaca smatra tenisice neprikladnom obućom za posao, premda ih gotovo dvije trećine osoblja obuva i kad odlazi na posao. 

Istodobno provedeno drugo istraživanje pokazalo je da se generacija Z, oni u dobi između 18 i 26 godina odijeva najmudrije - 42 posto ih nosi odijela u usporedbi s 15 posto starijih od 35 godina koji se odijevaju poput njih.

Više od polovice ili 53 posto radnika priznalo je da, dok sudjeluje u videosastancima od kuće, nosi manje atraktivnu odjeću na donjem dijelu tijela, koji se na ekranu ne vidi. Istraživanja su za Indeed Censuswide provedena u razdoblju između 24. i 30. listopada ove godine. U jednome je sudjelovalo 1035 zaposlenika Ujedinjenog Kraljevstva, a u drugome 500 donositelja odluka u tvrtkama, prenosi Index.

(M.Lj.)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.