U posljednjem finansijskom izvještaju objavljenom ove sedmice Sony je potvrdio da je od početka prodaje u novembru 2013. godine isporučio više od 43,5 miliona primjeraka PlayStationa 4. Ovaj uspjeh Sonyjeve aktualne konzole dodatno je učvrstio poziciju PlayStationa kao najvažnijeg tvrtkinog brenda.
Kompanija na ovom uspjehu ne želi stati i očekuje da će do kraja ožujka iduće godine, kada završava financijska godina, prodati još najmanje 16,5 miliona konzola, čime bi se broj prodanih PlayStationa 4 u tekućoj godini popeo na visokih 20 miliona. Ova očekivanja ne odnose se na PlayStation Neo (4K) koji bi se na tržištu mogao pojaviti uoči Božića ove godine.
Informacija o broju isporučenih PlayStationa 4 stiže paralelno s informacijom da je Sonyjev odjel Game and Network Services u proteklom kvartalu zabilježio rast od 14,5%, a zahvaljujući iznimno dobroj prodaji softvera (igara) i smanjenim troškovima proizvodnje hardvera operativni prihodi narasli su za čak 126 posto, piše Bug.hr.
Zanimljivo je spomenuti da odjel Game and Network Services Sonyju osigurava čak 78% ukupnog profita i stoji ispred divizija Sony Mobile Communications, Sony Pictures/Music Entertainment i ostalih.
(Anesa Agović)