„Dolazak Lidla na tržište BiH znači unapređenje u domaćim trgovinskim lancima, jer nije dobro za BiH da ima monopolističku konkurenciju“
Informacija da je internacionalna kompanija “Lidl” zainteresovana za ulazak na tržište Bosne i Hercegovine, izazvala je mnogo pažnje u našoj zemlji. To je bio povod našeg razgovora sa ekonomskim analitičarem Admirom Čavalićem, koji je za portal Source.ba govorio o tome šta dolazak ovog maloprodajnog giganta znači za BiH i na koji će se način dolazak "Lidla" odraziti na kompanije u BiH.
Podsjećamo, načelnik Općine Stari Grad Ibrahim Hadžibajrić potvrdio je nedavno da poznati njemački lanac "Lidl" dolazi u Sarajevo. Ibrahim Hadžibajrić je na press konferenciji istakao da je delegacija Lidla bila u Ministarstvu privrede Kantona Sarajevo, dok su u Starom Gradu tražili lokaciju, a Hadžibajrić im je ponudio nekoliko na razmatranje.
U oktobru prošle godine o ovome je pisao i ugledni Business Insider koji je naveo da Lidl posljednjih nekoliko godina ima vrlo dobra iskustva sa svojim podružnicama u Hrvatskoj i Srbiji i da se zbog toga sada želi proširiti i na druge zemlje u regiji.
Novinarka: Saliha Rokša