10.7.2018. 14:54
0
Pametni zvučnici su sljedeća velika računarska platforma
Novi izvještaj industrijskog analitičara Canalys predviđa da će do kraja 2018. godine više od 100 miliona ljudi imati pametne zvučnike.

Jedina stvar koja nedostaje je najcjenjenija hardverska kompanija na svijetu. 

Apple, kompanija koja nam je donijela iPhone i uvela svijet u pametnu eru, ima očigledno mali udio u segmentu za koji mnogi stručnjaci vjeruju da će biti sljedeća velika računarska platforma. 

Amazon Echo uređaji će činiti više od 50% pametnih zvučnika u 2018. godini, a Google Home serija će imati 30%. Appleov HomePod će zaostati na repu sa oko 4% u 2018. godini, prema izvještaju, prenosi Indikator.ba.

Iako je Appleov Siri bio prvi glavni glasovni asistent na tržištu 2011. kada je kompanija debitovala sa iPhoneom 4S, bilo je kasno za igru sa pametnim zvučnicima. HomePod, Appleov odgovor na Amazon Echo i Google Home, pušten je u februaru nakon što je propustio svoje očekivano izdanje prije praznične sezone 2017. Amazon Echo je prvi put počeo da radi krajem 2014. godine, a Home je objavljen 2016. godine. 

Međutim, pametni zvučnici nisu posljednja granica za "voice computing". 

"Zvučnici su prvi i najočigledniji uređaji koji će biti" pametni ", izjavio je za Quartz Saul Carlin, izvršni direktor i suosnivač Scout FM-a, podcast radio stanice za pametne zvučnike. "Ali mi smo još uvijek u "pre-iPhone eri glasovnog računarstva". 

Istraživanja sugerišu da se pametni zvučnici i dalje primarno koriste za sviranje muzike i postavljanje osnovnih pitanja.

Ako bi Apple otvorio svoju platformu za programere - slično onome sa iPhone-om godinu dana nakon njegovog lansiranja - možda bi i dalje imao vremena da se čuje njegov glas.

U suprotnom, developeri će ići tamo gde je novac.


(Lejla Trle) 

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.