16.5.2017. 13:34
2
"Mirko je bio hospitaliziran zbog šećerne bolesti, imao je gangrenu, te su mu amputirali potkoljenicu i jedno stopalo"
Najpoznatiji hrvatski sudionik brojnih kvizova, Mirko Miočić, preminuo je jučer u Općoj bolnici Zadar nakon zdravstvenih komplikacija nastalih usljed upale pluća.

Miočić već duže vrijeme ima ozbiljnih zdravstvenih problema, a tokom prošle sedmice je izrazio želju da se ponovo vrati u kviz "Potjera" koji se emituje na HRT-u. On je u ovaj kviz prvi put stigao prije četiri godine.

Miočić je inače rođen 1956. godine u Rtini, a za kvizove se počeo zanimati još kao srednjoškolac. Prvi put je učestvovao na kvizu "Tri, dva, jedan, ali vrijedan" gdje je odmah osvojio drugo mjesto. Bio je dio kviza "Milijunaš" gdje je bio džoker, a ujedno je to džoker kojeg su učesnici u kvizu najviše pozivali. U kvizu "Potjera" je nastupao u 500 emisija.

Otišao najpoznatiji učesnik kvizova

Za Source.ba portal danas je govorio poznati bh. i hrvatski glumac i voditelj, Tarik Filipović, koji je kratko govorio o smrti svog prijatelja i kolege.

"Mirko je bio zaštitni znak kvizova još iz dana 'Kviskoteke'. Bio je jedan od najboljih igrača svih vremena, a ujedno je bio i naš lovac u 'Potjeri'. To je jedan nevjerovatan takmičar i čovjek koji ima veliko znanje. Mirko je jedan fin karakter i iskren prijatelj. Šta da kažem, velika praznina nam je ostala nakon njegovog odlaska", rekao je danas za Source.ba portal Tarik Filipović.

Mirko je, kao što nam je i sam Tarik potvrdio, duže vrijeme imao ozbiljnih zdravstvenih problema.

"Mirko je bio hospitaliziran zbog šećerne bolesti, imao je gangrenu, te su mu amputirali potkoljenicu i jedno stopalo. Sada su se pojavile neke druge stvari, a samo ga je sve odnijelo za par dana", rekao je Filipović.

Bosnu i Hercegovinu više zanimaju reality takmičenja

Iako su brojni kvizovi i dalje veoma popularni na tlu Hrvatske i Srbije, u Bosni i Hercegovini kao da ne postoji slično interesovanje barem što se tiče televizija. Čudna je i publika u BiH, pa se tako veći značaj pridaje jeftinim reality emisijama i (nazovi ih) takmičenjima, nego kvizovima znanja.

"Srbija je imala također brojne kvizove kao i Hrvatska. Kada je u pitanju BiH, mislim da se tu ne radi o ljubavi, nego su u pitanju ekonomski razlozi. HRT ima tu tradiciju kvizova i ne misli je nikad napustiti i ostaviti. Kviz kao kviz u Hrvatskoj je sve jači i jači. U svim gradovima imate pub kvizove i to je sjajan način da se ljudi druže. Par puta sam bio i u našoj Zenici na tim pub kvizovima i to je sjajan način da se mladi ljudi druže. Ako si već u kafani, možeš nešto i naučiti", kaže Tarik za naš portal.

"U BiH jednostavno nije iščezla ljubav, jer mnogo ljudi iz BiH gleda 'Potjeru' i 'Milijunaša'. Jednostavno su u pitanju ekonomski razlozi. Valjda će biti kvizova u nekim boljim vremenima"
, riječi su Tarika Filipovića.

Kako vratiti kvizove na bh. televizije?

Pitanje je šta napraviti kako bi se slični kvizovi pojavili i na bh. televizijama, ako zanemarimo ekonomske poteškoće koje su glavni razlog što danas na našim televizijama nemamo kviz takmičenja.

"U BiH je interes za nekim drugim stvarima ili ljudi na komercijalnim televizijama razmišljaju komercijalno. Kada se državna televizija podigne na neke zdrave noge, mislim da će se nešto takvo vratiti na male TV ekrane. Ljudi bi potpuno drugačije doživljavali državnu televiziju kada bi ona emitovala jedan jaki kviz", rekao je na kraju razgovora za Source.ba portal Tarik Filipović.

Novinar: Haris Ahbabović

2
SOURCE PRIČE
Source.ba komentari
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.