4.3.2020. 16:14
0
Bh. firme na IT konferenciji u Oslu posvećenoj toj industriji
Na dvodnevnoj konferenciji o IT industriji organiziranoj u Oslu predstavilo se 18 bosanskohercegovačkih IT kompanija, a osim njih konferenciji su prisustvovali predstavnici firmi iz 12 zemalja.

Skup je organiziran na inicijativu ambasadora Bosne i Hercegovine u Norveškoj Nedima Makarevića uz pomoć Ministarstva vanjskih poslova i Ministarstva vanjske trgovine Norveške.

Makarević je zahvalio svima koji su pomogli na realizaciji tog zahtjevnog projekta - norveškim domaćinima, ali i predstavnicima firmi koje su poslale svoje delegacije.

Prezentacije na skupu imale su Tatjana Vučić iz Bit Alijanse i Nina Pobrić iz FIPA-e o temi investicija u Bosni i Hercegovini kao i IT industrije u Bosni i Hercegovini.

U okviru dvodnevne konferencije upriličen je i susret predstavnika norveškog političkog života i privrede kao i bh. iseljenici i poduzetnici koji su razmijenili mišljenja, a potpisan je i Memorandum o razumijevanju  između Bit Alijanse i Norveško-bosanskohercegovačke privredne komore s ciljem zajedničke saradnje.

Ambasador Makarević je naglasio da je ekonomska diplomatija jedan od fokusa njegovog djelovanja, a za BiH je od krucijalnog značaja zadržati poslovni potencijal i mlade stručnjake u domovini te je ocijenio da je ovo upravo jedan od načina kako doprinijeti tom cilju.

(Fena)

ITBiHOslo
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.