14.4.2016. 16:42
0
Na Messenger se uvode noviteti koji se možda i neće svidjeti korisnicima
Facebooj Messenger je dobio mogućnost koja je već neko vrijeme najavljivana i koje su se mnogi i bojali – chatbotove i reklame.

Botovi su automatizirani programi koje će koristiti kompanije kako bi komunicirale sa svojim korisnicima putem Messenger aplikacije. Korisnici će preko botova moći naručivati proizvode, postavljati pitanja kompanijama, a kompanije će njima moći slati reklamne poruke i promocije, piše Telegraph, a prenosi Index.hr.

Primjerice, botovima će biti moguće naručiti hranu iz restorana, rezervirati avionsku kartu ili dobivati sažetke vijesti iz svijeta, a zauzvrat će te kompanije bilo kada moći slati reklame i promocije korisniku. To je potpuno novo područje za oglašavanje kompanija, ali mnogi nisu zadovoljni što će dobivati reklame bez mogućnosti izbora.

Trenutno su aktivni samo CNN, Poncho i Spring botovi. Svi će biti potpuno automatizirani i njima upravlja kompjuter, bez ljudskog faktora.

Anesa Agović

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.