19.5.2017. 19:45
0
Za žene s oblinama: Pet savjeta za odabir savršenih traperica
Žene koje je priroda obdarila oblinama često imaju problema prilikom odabira traperica.

Uz savjete koje možete pronaći u nastavku ti problemi postat će daleka prošlost:
 
1. Izbjegavajte modele niskog struka. Modeli srednjeg ili visokog struka bolji su izbor za žene s oblinama jer će spriječiti nezgode poput “ispadanja” iz traperica. Također će obgrliti vašu guzu i trbuščić te im dati potrebnu potporu.

2. Birajte tamnije traperice bez izbijeljenih detalja. Izbijeljeni detalji na bedrima i stražnjici bespotrebno vizualno povećavaju figuru, piše “Zadovoljna“…

3. Ne skrivajte se iza širokih krojeva. Nekada se ženama s oblinama preporučalo da izbjegavaju uske hlače i nose isključivo šire modele ravnog kroja koji su ih dodatno proširivali. Zanemarite stara pravila, usvojite nova i istaknite svoje obline u trapericama užih krojeva poput “mrkve”.

4. Izbjegavajte modele s velikim udjelom “stretcha”. Manji udio stretcha bit će dovoljan da se osjećate ugodno, traperice će učvrstiti vašu figuru, a bedra i guzu držati “na okupu”. Modeli s više elasticiteta brzo se šire pa mogu izgledati “šlampavo” na vama.

5. Testirajte traperice prije kupovine. Slavna plus size manekenka Ashley Graham kaže da nedoumice prilikom kupovine traperica rješava takozvanim “čučanj testom”. Odjenite odabrane traperice, nekoliko puta čučnite u njima i provjerite stoje li na mjestu ili se spuštaju i vi klizite iz njih. Ako se upravo to događa, onda to nije model za vas.

(Merima Druškić)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Redakcija
T:
F:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.