14.10.2017. 12:55
0
Kovaček: WMF od medijskog prerastao u festival kreativne industrije
Izvršni direktor Weekend Media Festivala Boris Kovaček izjavio je u razgovoru za Fenu da je taj već tradicionalni festival u Rovinju nastao kao pokušaj da naprave nešto što će najviše zanimati ljude iz medija i marketinga, da bi se na kraju proširio na sve više oblasti i postao festival kreativne industrije.

Od tog prvog festivala do ovogodišnjeg desetog desilo se jako puno stvari, neki mediji su prestali postojati a neki su se održali i jači su iako su im predviđali skori kraj - rekao je Kovaček.

Dodao je i da su pojedini mediji otišli u potpuno drugim smjerovima od onoga što se očekivalo kad je počinjao Weekend Media Festival, kao i da je sve više ljudi koji su zainteresirani za medije.

- Jedan naš stalni učesnik je to dobro objasnio izjavom da je sada svaki čovjek medij - istakao je Kovaček.

Naveo je da je poslovanje festivala s vremenom u svim sferama došlo na evropski nivo kad je produkcija u pitanju - od programa koji se sada odvija paralelno u šest dvorana, govornika koji učestvuju na panelima, pa sve do koncerata i zabava koji se dešavaju naveče i samog izgleda festivala.

Kovaček je naglasio da je sve to doprinijelo da Weekend Media Festival 'raste' i da je zadovoljan s onim što se događalo u proteklih deset godina.

Precizirao je da je prve godine festival okupio 1.600 učesnika, te da je dosta brzo rastao i da su mislili da je 3.000 granica do koje će moći ići. 

- Međutim, prije dvije godine smo i tu brojku prešli i ovogodišnji Weekend je okupio 5.000 učesnika. Sada stvarno mislim da se više ne možemo širiti, kad je broj učesnika u pitanju - kazao je Kovaček.

Naveo je da im je sada cilj da program i dalje bude sve kvalitetniji te da imaju sve više mladih posjetilaca, budući da svake godine ugoste oko 400 studenata koji dobiju besplatne akreditacije, a riječ je o najboljim studentima generacije ili svoje godine.


(Fena/Admir Oručević)

0
VIJESTI
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.