21.4.2020. 22:18
Naučnici smatraju da bi nas MMR vakcina mogla zaštititi od koronavirusa
Naučnici sugerišu da MMR vakcina koja se koristi za sprječavanje ospica, zaušnjaka i rubeole može zaštiti od koronavirusa.

Stručnjaci s Univerziteta u Cambridgeu kažu da je MMR vakcina, koja se obično daje svim novorođenčadima u dobi do devet mjeseci, možda razlog što djeca nisu tako ozbiljno pogođena koronavirusom, piše Fr24News.

Otkrili su da ključni proteini virusa ospica, zaušnjaka i rubeole imaju veliku sličnost s određenim proteinima u virusu koji uzrokuje Covid-19, poznat kao SARS-CoV-2.
Naučnicu su otkrili i da je "vršni protein" SARS-CoV-2 20 posto uporediv sa "fuzijskim proteinom" ospica.

"Mi pretpostavljamo da MMR može zaštiti od loših ishoda zaraze Covid-19", napisali su istraživači u studiji koja još uvijek nije recenzirana.

Naučnici su ponovili da su potrebne detaljne studije i istraživanja kako bi utvrdili može li MMR vakcina smanjiti ozbiljnost Covid-19.

MMR je sigurno i učinkovito kombinirano cjepivo koje se obično koristi za zaštitu od tri odvojene bolesti - ospica, zaušnjaka i rubeole - u jednoj injekciji.

Potpuni ciklus cijepljenja MMR vakcinom zahtijeva dvije doze, a daje se u dobi od jedne godine i otprilike tri godine i četiri mjeseca.

Osim MMR cjepiva istražuje se i učinkovitost BCG vakcine. Ova vakcina razvijena je u prošlom stoljeću za povećanje imunitet protiv tuberkuloze, bakterijske infekcije pluća.

Istraživači vjeruju da bi i ova vakcina mogla zaštititi milione ljudi od Covid-19, a očekuje se da će pokrenuti testove u četiri zemlje.

U šestomjesečnom eksperimentu oko 4.000 zdravstvenih radnika u bolnicama širom Australije primit će BCG cjepivo, izvijestio je Bloomberg.

Ako eksperiment bude uspješan, to bi moglo značiti da cjepivo - koje košta samo 30 dolara po dozi može biti jeftina i lako dostupna metoda za suzbijanje koronavirusa.

VIJESTI