Kamion koji je imao naziv pogrebne kuće šokirao je prolaznike zbog poruke koja je istaknuta na kamionu. Umjesto neke poruke umirujućeg karaktera koja bi se mogla udvostručiti kao slogan kompanije, poruka sa strane glasila je: "Nemojte se vakcinisati".
Oglašavanje crnog kamiona za "Wilmore Funeral Home" donijelo je tu tupnu i neočekivanu poruku. Mnogi poslodavci i službenici javnog zdravstva traže načine da vakcinišu više ljudi protiv Covid-19 virusa, koristeći sve, od novca i besplatne hrane, pa čak i do raskošnih odmora i VIP Super Bowl karata. Potpuno vakcinisani čine samo 54,7% ukupnog stanovništva SAD -a, prenose strani mediji.
Jedna od tamošnjih oglasnih agencija Charlotte, međutim, odlučila je odustati od tradicionalnih marketinških strategija i preuzeti stvar u svoje ruke. Ne postoji "pogrebna kuća Wilmore". Posjetom web stranici te "pogrebne kuće" odlazite na odredišnu stranicu s uputama posjetiteljima da učine suprotno od onoga što je napisano na kamionu - dakle da se ipak vakcinišu.
Katie Guenther naziva BooneOakleyjev pristup "prilično pametnim marketingom". Slučajno se tokom vožnje vozila po Charlotteu u Sjevernoj Karolini i vidjela kamion. Dok se vozila ispred nje, mogla je vidjeti gomilu ljudi kako gledaju u poruku napisanu na kamionu.
"To je definitivno izazvalo veliku pažnju", rekla je Guenther za CNN, ona je inače navela da je vakcinisana protiv Covid-19.
"U početku je poruka bila šokantna, naravno, sve dok nisam shvatio da se radi o pogrebnoj kući." Dodala je: "Nisam sigurna da sam čak vidjela oglas za pogrebnu kuću, a definitivno ne na ovaj način.", prenosi CNN News,
(Amer Mujezinović)