8.11.2022. 20:45
0
Da li se Japan priprema za mogući rat?
FOTO: Pixabay
Kada bi Kina napala Tajvan, morala bi se suočiti sa svojim dugogodišnjim rivalom Japanom s kojim se stoljećima bori za hegemoniju u istočnoj Aziji. Prijetnja invazijom na Tajvan rezultirala je tihom revolucijom u Tokiju te tamošnji dužnosnici naciju pripremaju za rat. Kina za Japan predstavlja egzistencijalnu opasnost pa su Japanci godinama upozoravali da Peking nema dobre namjere.

Kako su kineske sposobnosti tijekom godina rasle, a s njima i vojne provokacije u Tajvanskom tjesnacu, tako je rasla i zabrinutost Tokija, piše Bloomberg, prenosi N1. 

“Ukrajina danas, Daleki istok sutra”, rekao je japanski premijer Fumio Kishida ranije u lipnju. Istog mjeseca, blizu 90 posto javnosti vjerovalo je da se Japan mora pripremiti za kinesku invaziju na Tajvan.

Nedavne kadrovske reforme Xi Jinpinga podrazumijevale su uspostavljanje “ratnog vijeća” pa je vodeću poziciju u Središnjem vojnom povjerenstvu zauzeo veteran posljednjeg kineskog inozemnog sukoba, prenosi Dnevnik.

Neki stručnjaci, međutim, vjeruju da će kineskoj vojsci još godinama nedostajati ključne sposobnosti potrebne za invaziju na Tajvan. No, ako Tajvan padne, otoci na krajnjem jugozapadnom dijelu japanskog arhipelaga postali bi neobranjivi. Kina bi mogla suziti japanske temeljne trgovačke rute i povećati pritisak oko spornih otoka.

Upravo zbog takvih scenarija, japanska Vlada poručila je kako neće stajati po strani dok Tajvan biva pokoren te odlučila na ubrzano jačanje vojne sile. 



(A.R.) 

0
VIJESTI
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.