7.4.2023. 21:25
0
Zašto veze prekidaju žene, a zašto muškarci
FOTO: Ilustracija
Nedavno je internet-stranica IllicitEncounters među 2.000 posjetilaca oba spola uradila anketu o tome što najviše može ugroziti ljubavnu vezu.


Bez emocija

Iako se i slažu da veza nema smisla bez emocija i privrženosti, muškarci i žene uopćeno imaju prilično različite ideje o tome šta sve za vezu može biti pogubno.

Ženama tako najviše smeta kad muškarci gledaju sport na televiziji, a ne njih, dok je za muškarce najopasniji prestanak maštanja o partnerici i nakon toga slijedi kraj.

Treba ipak imati u vidu da je ovo anketa korisnika stranice IllicitEncounters koji i ne traže partnere za predane i vjerne odnose, pa je vjerovatnije da će dopustiti da vezu unište sitnice nego da se oko zajedničke budućnosti potrude, piše Metro.

10 najvećih “ubica” romantične veze za žene:

Više voli da gleda sport nego mene

Ne može da me dovede do orgazma / sebičan je ljubavnik

Opsjednut je videoigricama

Lijen je i nikad ne pomaže po kući

Uvijek je u napolju s prijateljima

Ne vjerujem mu

Počela sam da želim druge muškarce

Udebljao se i zapustio

Nemamo zajedničke interese

Previše je štedljiv.

10 najvećih “ubica” romantične veze za muškarce:

Prestao sam da maštam o njoj jer se udebljala

Nikada ne inicira seks

Uvijek se na nešto žali

Ima grozne prijatelje

Želim da spavam s drugim ženama

Nikad se ne zabavljamo

Među nama nema strasti

Prezauzet sam poslom

Dosadno mi je i treba mi novi početak

Bolje se zabavljam s prijateljima, prenosi Avaz. 


(A.R.)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.