Facebook želi da zarađuje na svemu što nude korisnicima, a kako se čini sljedeći velik izvor prihoda mogao bi im biti Messenger.
Naime, TechCrunch navodi da se iz dokumenta koji su dobili vidi da će unutar aplikacije za slanje poruka tokom proljeća lansirati i oglase.
Korisnici će dobijati reklame kompanija koje prate u vezi sa raznim rasprodajama ili proizvodima, ali neće moći da kontaktiraju korisnike reklamom ukoliko se sa njima nisu dopisivale.
Kako bi se pripremili za tu zaradu, iz Facebooka su preporučili kompanijama da već sada pokrenu razgovore s fanovima kako bi im kasnije mogli slati oglase. To znači barem da oglasi neće biti slučajni, ali ne i nužno da neće biti naporni.
Ovaj potez ne iznenađuje mnogo, jer je Facebook napravio nekoliko promjena u svojim uslugama u proteklih godinu dana. Tako je u potpunosti promijenio izgled biznis stranica, a omogućio je kompanijama korištenje alata za dopisivanje.
Izvršni direktor Mark Zuckerberg je prošle godine rekao da kada dovoljan broj kompanija bude koristio Messenger, počeće istraživanje novih načina kojima će ih natjerati da plaćaju.
(CDM/Alen Avdić)