27.4.2016. 9:35
1
Youtube uvodi reklame od 6 sekundi koje nećete moći izbjeći
Youtube uvodi kratke oglase koje nećete moći preskočiti. Time će prisiliti svoje mlađe korisnike da ih pogledaju, čak i ako to ne žele. Naime, ti "bumber ads" kako se službeno zovu, su videa od šest sekundi te su direktan odgovor na činjenicu da ljudi preskaču oglase kad god mogu.

Tradicionalne reklame na YouTubeu traju i do minute, a korisnici će imati mogućnost da nakon šest sekundi odluče žele li preskočiti oglas ili ga pogledati do kraja. Ali, tih šest sekundi morat će odgledati.

Google je pokazao da čak polovica ljudi starosti između 18 i 49 godina videa na YouTubeu gledaju preko svojih smartphonea, čak i kad su kod kuće, a "bumper adsi" ciljaju baš na tu grupu. Novi oglasi na YouTubeu su mnogo uspješniji u primoravanju ljudi da ih odgledaju, ali i da zapamte proizvode koji se reklamiraju, prenosi index.hr.

Tvrtke će moći kupovati te oglase od maja, ali neki od njih već su prikazivani na YouTubeu prilikom testnog perioda. YouTube danas rijetko prikazuje duže oglase koje ne možete preskočiti, a kad i ponudi, za njih je plaćena znatna svota novca. Ti oglasi mogu trajati duže od minute, ali jako su rijetki i najčešće se prikazuju ljudima koji koriste adblockere. 


Anesa Agović

1
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.