21.2.2017. 19:47
0
Tužni ljudi troše više novca
Naučnici sa Univerziteta Harvard, podijelili su učesnike ispitivanja u dvije grupe. Jednima su prikazali emotivno neutralan dokumentarac o velikom koralnom grebenu, a drugima film o smrti učitelja koji je bio idol jednom dječaku.

Nakon toga su izveli test sa šopingom. Svima su dali jednake predmete i tražili od njih da sami ponude iznos koji bi bili voljni da izdvoje. Tako su za bočicu vode ispitanici koji su gledali tužni video bili spremni da izdvoje 1,05 funti, što je četiri puta više od druge grupe, koja je ponudila samo 25 penija.

Prema tome, čini se da tuga utiče na ljude da više razmišljaju o sebi, premda u tim trenucima o sebi i svojim materijalnim dobrima imaju vrlo nisko mišljenje. Upravo su zbog tog osjećaja spremni da izdvoje dosta više novca kako bi bili zadovoljniji sobom, piše CDM.

(Alen Avdić)

 
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.