11.10.2019. 11:10
0
Avon predstavlja novu kampanju za podizanje svijesti o karcinomu dojke
Nastavljajući dugogodišnji poziv #budizdrava svim ženama, Avon ove godine donosi novu kampanju za borbu protiv karcinoma dojke pod nazivom #čekiraj koja će na jednostavan način podsjetiti žene na važnost redovnih samopregleda. cekiraj.ba je interaktivna web stranica koju otvaraš na svom mobilnom telefonu, a vodi te kroz tri jednostavna koraka kojima se simuliraju osnovni pokreti za samopregled grudi.

Nakon pravilno pređenih koraka možeš doći i do stranice budizdrava i svih potrebnih informacija o raku dojke i podršci, a koja je dio dugogodišnje saradnje s udruženjem “Novi pogled!” Na jednom mjestu su objedinjeni svi bitni podaci o samopregledu i pregledima, te se pomoću posebne aplikacije svakoj ženi šalje personalizovani podsjetnik za obavljanje pregleda.

Iako u Bosni i Hercegovini ne postoji zvanični registar ove bolesti, informacije kojima su dostupne pokazuju da godišnje više od 1500 žena oboli od karcinoma dojke, a smrtnost je i dalje visoka jer svake godine od ove bolesti umre oko 500 žena.

Karcinomdojke je bolest koja je izlječiva u više od 90% slučajeva ako se otkrije na vrijeme. U ovom brzom načinu života kojim svi danas živimo, željeli smo se ženama obratiti na moderan, efikasan i zabavan način. Svako od nas dnevno dodirne ekran svog mobilnog telefona barem 3000 puta, zato vas mi želimo podsjetiti da 3 jednostavna pokreta koji mogu da vam pomognu da održite svoje zdravlje. Kliknite na cekiraj.ba na svommobitelu jer samo zbog vas smo pojednostavnili i izdvojili 3 osnova koraka samopregleda dojki. Interaktivno, pokretima prstiju, ne samo da učimo nego i da se podsjetimo za buduće redovne samopreglede. Pozivam sve žene da konačno sebe stave na prvo mjesto i stvore to potrebno vrijeme kako bi obavile pregled. Ako ne zbog sebe, onda zbog svojih najmilijih, kojiihtrebajuzdrave.“ rekla je Šejla Korjenić PR specijalista kompanije Avonu Bosni i Hercegovini.

U ovoj interesantnoj kampanji partner kompanije Avon je i BH Telecom, koji kao  društveno odgovorna kompanija već godinama podržava brojne projekte koji imaju za cilj dizanje svijesti o ovoj bolesti koja sve više pogađa žene širom svijeta.

„U mnogim zemljama se oktobar obilježava kao mjesec borbe protiv karcinoma dojke kako bi se skrenula pažnja o njegovoj rasprostranjenosti te podigla svijest o značaju prevencije i ranog otkrivanja. BH Telecom je rado dio još jedne društveno odgovorne kampanje koja pripadnicama ženske populacije omogućava da se na jednostavan način upoznaju sa osnovnim pokretima samopregleda kao značajnog koraka u ranom otkrivanju promjena. Link cekiraj.ba je potrebno otvoriti putem mobilnog telefona kako bi se prikazao pravilno i kako bi se mogla provesti sva 3 koraka samopregleda. Napominjemo da kampanja #čekiraj nije usmjerena samo na žene kao skupinu izloženu ovoj bolesti, nego i na muške članove porodice koji link aplikacije mogu podijeliti sa svojim majkama, suprugama, kćerkama, sestrama i prijateljicama i na taj način im poručiti da im je njihovo zdravlje važno”, istaknula je Hidajeta Čomor, stručni saradnik za korporativne komunikacije BH Telecoma.

“Zahvaljujući našem partneru kompaniji BH Telecom vjerujemo da ćemo doći do još većeg broja ljudi i potaknutiih da podijele link na cekiraj.bakakobištoveći broj žena u našoj zemlji došao do potrebnih informacija o samopregledu. I zato smo im jako zahvalni.” ističe za kraj Korjenić.

Čekirajte i vi, posjetite cekiraj.ba na svommobilnom telefonu.

Pozivamo vas da postanete dio humanitarne #čekirajmreže: na svommobitelupodijelitecekiraj.ba web link sasvima koje volite i pozovite sve svoje prijateljice da nauče ova 3 osnovna koraka, podsjetite ih da misle na svoje zdravlje.

Ne čekaj. #čekiraj

 
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.