3.2.2021. 18:15
ŠTO JE PUNO, PUNO JE: 20.000 eura za jedan metar!
Prije nešto više od dva mjeseca je završena gradnja dijela koridora 5c, kod Zeničeke zaobilaznice, kako kažu nadležni , jedne od najzahtjevnijih dionica na koridoru. Taj dio autoceste sastoji se od tri poddionice: Drivuša – Klopče, Klopče – Donja Gračanica i dio poddionice Donja Gračanica – Tunel Zenica.

"Činjenica je da je to dosta složena dionica, na kojoj su bili rudnici i teško je bilo predvidjeti geološkim istraživanjima tačno fundiranje, tako da se moralo dosta raditi u toku izvođenja. Bez obzira na težinu neprihvatljiv je taj rok koji iznosi 7, 8 godina za tu dionicu. Za taj rok smo praktično mogli napraviti cijeli Koridor 5c", rekao je u izjavi za naš portal Mehmed Bublin profesor na Građevinskom fakultetu u Sarajevu.

Zenička zaobilaznica još uvijek nije puštena u promet, razlozi za to još uvijek nisu tačno poznati.

Direktor JP Autoceste FBiH Adnan Terzić  okrivio i politički ambijent za novonastalu situaciju, a na nedavno pitanje novinarke N1 televizije da li se sjeća kada je posljednji puta bio na otvaranju neke dionice koja je puštena u promet, odgovorio je:

Naravno da se sjećam, 25. novembra smo završili radove na Zeničkoj obilaznici", rekao je Terzić.

- A kada je puštena u promet, upitala je novinarka.

"Pa sjećate li se vi 25. novembra?", upitao je Terzić.

- Ali Zenička obilaznica nije puštena u promet, dodala je novinarka.

"Pa šta sad?", odgovorio je Terzić.

 

Važno je reći da za tri godine su prošle od kad je na snagu stupio Zakona o izmjenama i dopunama zakona o akcizama u BiH čime su akcize na gorivo povećanje 0,18 KM. Javno preduzeće Autoceste FBiH je po ovoj osnovi u tri godine prikupilo otprilike 486 miliona KM.


Novinar: Admir Oručević
Snimatelj i montažer: Kenan Ćemo

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

SOURCE PRIČE
Source.ba-sva prava pridržana