23.2.2021. 14:41
„Dolazak Lidla na tržište BiH znači unapređenje u domaćim trgovinskim lancima, jer nije dobro za BiH da ima monopolističku konkurenciju“
Informacija da je internacionalna kompanija “Lidl” zainteresovana za ulazak na tržište Bosne i Hercegovine, izazvala je mnogo pažnje u našoj zemlji. To je bio povod našeg razgovora sa ekonomskim analitičarem Admirom Čavalićem, koji je za portal Source.ba govorio o tome šta dolazak ovog maloprodajnog giganta znači za BiH i na koji će se način dolazak "Lidla" odraziti na kompanije u BiH.
Podsjećamo, načelnik Općine Stari Grad Ibrahim Hadžibajrić potvrdio je nedavno da poznati njemački lanac "Lidl" dolazi u Sarajevo. Ibrahim Hadžibajrić je na press konferenciji istakao da je delegacija Lidla bila u Ministarstvu privrede Kantona Sarajevo, dok su u Starom Gradu tražili lokaciju, a Hadžibajrić im je ponudio nekoliko na razmatranje.

U oktobru prošle godine o ovome je pisao i ugledni Business Insider koji je naveo da Lidl posljednjih nekoliko godina ima vrlo dobra iskustva sa svojim podružnicama u Hrvatskoj i Srbiji i da se zbog toga sada želi proširiti i na druge zemlje u regiji. 
Novinarka: Saliha Rokša
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

EKONOMIJA
Source.ba-sva prava pridržana