21.7.2020. 12:25
"Ljudi u Sarajevu sve više na poslove odlaze biciklima. Najviše se prodaju bicikla od nekih 400 do 800 KM"
Vožnja biciklom sve je popularnija i u Bosni i Hercegovini, a potražnja za dobrim biciklima uvijek je aktuelna.

Sarajlije sve više kupuju ovo prevozno sredstvo, a posebno se ta prodaja sada ustalila nakon pojave koronavirusa, kada je u ovim lijepim ljetnim okolnostima svakako se sigurnije voziti biciklom, nego, naprimjer, javnim gradskim prevozom.

Tim povodom, razgovarali smo sa Nedžadom Telegrafčićem, koji radi kao serviser i prodavač u trgovini bicikala "Capriolo" u Sarajevu.

On ističe da je najveća potražnja za biciklima na proljeće, ali i da se sada povećala potražnja za istim pojavom koronavirusa.

"Tokom aprila je najveća potražnja i prodaja. S obzirom na pandemiju virusa korone, ljudi u Sarajevu više odlaze na poslove ili da obave nešto biciklom, nego nekim drugim prevoznim sredstvom. Najviše se prodaju bicikla od nekih 400 do 800 KM, što je za naše područje neka realna cijena. Većina ljudi koji dolaze da pogledaju bicikla, uglavnom ih i kupe. Uglavnom se kupuju bicikla za brdsku vožnju", rekao je Nedžad za Source.ba portal.

Naš sagovornik tvrdi da se mnogo rjeđe kupuju bicikla za gradsku vožnju, koja su mnogo drugačija od brdskih bicikala.

"Rijetko da neko izabere opciju da mu treba klasično city biciklo, do posla, sa šest brzina. Zbog naših brda, uglavnom se kupuju brdska bicikla. Kod brdskih bicikala su veće šare na točkovima, za prijanjanje po makadamu i neravnim površinama, dok je kod gradskog bicikla guma glatka i pravljena je za asfalt. Kod brdskih bicikala su mnogo jači amortizeri, dok kod nekih gradskih bicikala uopće nema amortizera na prednjoj viljušci. Razlika je i u brzinama, 18 je minimalno kod brdskih, a kod gradskih je 18 maksimalno", kaže Telegrafčić za naš portal.

A koliko košta najskuplje biciklo koje se može pronaći na tržištu u Sarajevu, ili u ovoj trgovini?

"Najskuplji bike je 4.000 KM i to je profesionalno biciklo za downhill vožnju, za ekstremnu vožnju nizbrdo. On ima veoma lake materijale na sebi. Ima jako dobre zračne amortizere. Namijenjen je čisto za brdo. Ima, dakle, taj karbonski ram i dosta je lakši od ostalih bicikala", rekao je Nedžad u razgovoru za Source.ba portal.

Novinar: Haris Ahbabović
Foto: Izet Tahirbegović / Source.ba

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

SOURCE PRIČE
Source.ba-sva prava pridržana