11.7.2021. 20:00
0
Mercedes odustaje od SUS motora tokom ove decenije
Mercedes se pridružuje listi proizvođača koji su javno iznijeli opredijeljenje u pogledu skorog odricanja od onoga što donosi proizvodnja motora s unutrašnjim sagorijevanjem. Čelnici kompanije iz Štutgarta su prilično ambiciozno opedelili datum za odustajanje od proizvodnje i prodaje konvencionalnih modela, pa najave koje pronose njemački mediji govore o tome da će se to dogoditi najdalje do 2030. godine.

Drugim riječima, sasvim izvjesno je preostalo manje od devet godina da svi oni koji žele da kupe Mercedes pogonjen motorom s unutrašnjim sagorijevanjem to i učine. Naravno, pod pretpostavkom da ih samo nov primjerak zadovoljava. Ovo očito važi za dizele, benzince, ali isto kao i za SUS motore u hibridima, koji dakle takođe ubrzo iščezavaju iz ponude.

Konkretan plan s ovom temom u vezi, biće iznesen na posebno organizovanoj manifestaciji čiji će domaćin biti izvršni direktor Daimlera Ola Kelenijus i koja će biti upriličena 22. jula. Ono što se već sada zna jeste da će ukidanje ponude konvencionalnih vozila teći fazno, kao i da je razvoj nekoliko električnih automobila već u poodmakloj fazi. U početku, oni će biti nuđeni paralelno s ostalim verzijama, uključujući i hibridne, ali će do 2030. godine, na tržištu ostati novi primjerci trokrake zvijezde, koji su pokretani električnom energijom.

U početku će termički agregati biti ukinuti iz ponude samo na evropskom kontinentu, što znači da će ipak biti moguće dobiti nova dizel i benzinska Mercedesova vozila još neko vrijeme, ako to uopšte budu omogućavali lokalni propisi. Kao što znamo, brojne države razmatraju uvođenje datuma zabrane prodaje vozila koja pokreću motori s unutrašnjim sagorijevanjem, a neke su već i donijele odgovarajuća obavezujuća pravna akta s tim u vezi, prenosi autorepublika.

Zanimljivo je reći da će nove generacije S Klase, ali i niže pozicionirane C Klase biti predstavljene bez SUS motora pod haubom. Njihov debi se očekuje nakon 2026. godine. Mercedes je u tranziciju ka elektromobilnosti ušao i predstavljanjem performantnog sedana C63 AMG u plug-in hibridnoj tehnologiji, pri čemu je razvojni tim procenio da je u takvom pogonskom sklopu, i četvorocilindarski termički motor, dovoljno efikasan za fantastične performanse.

Mercedes se tako pridružuje Audiju, koji je sa sličnom objavom izašao prije desetak, petnaest dana. Međutim, treba dodati i da se ovde ne događa ništa revolucionarno, već da su proizvođači jednostavno primorani da u dogledno vrijeme zamijene motore s unutrašnjim sagorijevanjem, električnim agregatima.

(Ajdin Balićevac)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.