Kompanija se bavila građevinskim inženjeringom, uključujući projekte poput izgradnje stambenih objekata i vikendica.
Viaduct, kompanija specijalizovana za inženjering i građevinarstvo, koja od Bosne i Hercegovine (BiH) traži isplatu duga od približno 60 miliona eura, upisana je u AJPES bazu podataka u kategoriji ostalih inženjerskih usluga i tehničkog konsaltinga. Na čelu kompanije nalazi se Boris Goljevšček, koji drži 85% vlasničkog udjela, dok preostalih 15% pripada Vladimiru Zevniku.
Prema podacima iz AJPES-a, 7. novembra 2008. godine, na osnovu notarskog ugovora o zajmu i zalaganju poslovnog udjela, evidentirana su založna prava i zabrana raspolaganja udjelom kako bi se osiguralo potraživanje od ukupno 1,3 miliona eura (800.000 i 500.000 eura), uz dodatne troškove, u korist zajmodavca EnBW (Energie Baden-Württemberg AG) iz Karlsruea.
Prihodi
Osnovana 1992. godine, kompanija od 2010. nije imala značajnih prihoda, osim 2021. godine kada je ostvarila 2.400 eura. Prethodno, posljednji prihod zabilježen je 2009. godine, u iznosu od oko 8.000 eura.
Najveći prihod ostvaren je 2004. godine, u vrijeme potpisivanja koncesionog ugovora, u iznosu od 1,8 miliona eura, dok su naredne dvije godine prihodi iznosili oko 900.000 eura.
Blokirani računi
Prema dokumentima slovenačkih institucija koje su 2016. godine posjedovale Nezavisne novine, račun firme u Deželnoj banci Slovenije bio je blokiran gotovo četiri godine, od 2012. godine.
Osim toga, u posljednjih 15 godina (od 2001. godine), računi Viaducta bili su blokirani još dva puta. Prva blokada dogodila se 15. oktobra 2007. godine na računu u Banci Koper, a ukinuta je 26. avgusta 2008. godine.
Druga blokada, na računu u Novoj ljubljanskoj banci, započela je 16. oktobra 2007. i ukinuta 10. decembra iste godine. Vrijedi napomenuti da Boris Goljevšček i Vladimir Zevnik, vlasnici Viaducta, zajedno posjeduju i nekoliko drugih kompanija u Sloveniji.
Djelatnosti firme
Kako je Goljevšček izjavio za Forbes Slovenija, prije potpisivanja ugovora za izgradnju dvije hidroelektrane na rijeci Vrbas, kompanija se bavila građevinskim inženjeringom, uključujući projekte poput izgradnje stambenih objekata i vikendica.
Nakon ulaska u projekat HE Vrbas, Viaduct je posvećen isključivo tom projektu, a djelatnost građevinskog inženjeringa prebačena je na druge firme, koje su kasnije prodate ili ugašene.