U sjeni Starog mosta u Mostaru sinoć je predstavljen "Stone Embrace", prvi parfem inspirisan ovim prepoznatljivim simbolom grada na Neretvi.
Na svečanom predstavljanju istaknuto je da je ovo prvi put da jedan evropski grad i njegova kulturna baština simbolično budu predstavljeni kroz parfem, u koji je utkana suština Mostara.
Idejna tvorica parfema, Madžida Drljević, objasnila je da miris "Stone Embrace" nosi u sebi proljetni povjetarac s Neretve, svježinu vode, blagu citrusnu notu, toplinu hercegovačkog kamena i mineralni ton oplemenjen smokvinim listom i ružom, uz dodatak ambre i kapi maslinovog drveta.
"Sve je krenulo kada sam pomirisala parfem 'Scent of Jerusalem' i pomislila — zašto Mostar ne bi imao svoj parfem? Oba grada čuvaju mostove — jedan prema nebu, drugi preko rijeke, i oba su svjetionici susreta kultura. Tako je nastao ovaj jedinstveni most mirisa, most između Mostara i Jeruzalema, između istoka i zapada, između sjećanja i nade", kazala je Drljević.
Dodala je da sinoć svjedočimo historijskom trenutku, kada po prvi put jedna svjetska kulturno-historijska ikona pod zaštitom UNESCO-a dobija svoj autentični parfem.
"Stari most nikada nije bio samo građevina. U njemu je šapat naših predaka, smijeh djece, odraz mjesečine u Neretvi i puls svakog Mostarca, posebno onih koji žive u dijaspori i kojima ova kamena elegija nedostaje. Zato smo osmislili nešto što mogu ponijeti sa sobom. Ne fotografiju, ne suvenir, već dašak Mostara koji otvara srce brže od riječi", poručila je Drljević.
Zlatni sponzor i partner projekta Louaai Tomalieh, osnivač luksuznog brenda Tomavicci, naglasio je da je parfem "Stone Embrace" duboko inspirisan Starim mostom.
"Dok crpimo inspiraciju iz Starog mosta, u miris smo utkali elemente koji odražavaju njegovu gracioznost i bogatu historiju. Gornje note prizivaju svjež, okrepljujući zrak koji obavija most, glavne note dočaravaju toplinu sunčevim zracima obasjanog kamena i živahni duh rijeke ispod, dok bazne note utjelovljuju snagu i postojanost samog mosta — podsjetnik na našu povezanost s prirodom, historijom i jedni s drugima", kazao je Tomalieh.
Dodao je da je svaka kap ovog parfema pozivnica da se prigrli ljepota, njeguju veze i slavi životno putovanje.
Ministar trgovine, turizma i zaštite okoliša HNK Emil Balavac poručio je da će Vlada i Turistička zajednica HNK nastaviti podržavati slične projekte.
"Ovo je samo mali korak koji smo napravili ovoga ljeta u promociji Mostara i Starog mosta. Do sada smo u svijet nosili slike i suvenire, a od danas možemo širiti i miris Mostara", poručio je Balavac.