15.07.2025 17:29
0
Statistika koja boli: Građani BiH bježe od realnosti u gledanje reality showa "Zadruga"
Na osnovu dostavljene statistike o najčešće traženim pojmovima na YouTubeu u Bosni i Hercegovini za 2024. godinu, portal Buka donio je analizu koja oslikava dublje društvene tokove.

Podaci koje je objavila agencija "We Are Social" i "Meltwater" su neumoljivi i poražavajući. Na vrhu liste, sa indeksom od 100, nalazi se pojam "Zadruga". Njegov nasljednik, reality program "Elita", zauzima drugo mjesto sa indeksom 65. Varijacije na istu temu, poput "Zadruga uživo", "Zadruga 7", "Elita 7", "Elita uživo", kolektivno zauzimaju čak 10 od 20 najtraženijih pojmova.

Ova apsolutna dominacija reality programa, koji se fokusiraju na trivijalne sukobe, intrige i voajerski pristup životima učesnika, nije samo statistički podatak. To je, kako piše Buka, jasan simptom kolektivnog duha – masovni bijeg od sumorne stvarnosti. Dok se stvarni život u Bosni i Hercegovini odvija u sjenci političkih kriza, ekonomske neizvjesnosti i endemske korupcije, građani utjehu i "mentalni odmor" pronalaze u praćenju tuđih, režiranih života.

Ostatak liste popunjavaju uglavnom zabavni sadržaji: opšti pojam "Pjesme", dječiji sadržaji ("Crtani", "Bebe", te dječiji YouTuberi "Zaga i Filip"), kao i popularni domaći izvođači i serije ("Jala", "Aldin", "LZN" – vjerovatno skraćenica za seriju "Lud, zbunjen, normalan").

Ovi podaci su direktna posljedica i ogledalo stanja u kojem se bosanskohercegovačko društvo nalazi. Višedecenijski porazni rezultati na svim nivoima vlasti stvorili su osjećaj beznađa i apatije kod građana, piše navedeni portal.

Poražavajuća statistika pretraga na YouTubeu/Buka

BiH
0
VIJESTI
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2025, Source d.o.o.