19.10.2021. 10:04
0
RS - Lideri opozicije pisali Evropskoj radiodifuznoj uniji zbog "samovolje" RTRS
Samovolja RTRS-a predstavlja nezapamćen nasrtaj na slobodu medija, jer je cilj da se uguši svaki drugačiji glas u Republici Srpskoj koji nije u skladu s politikom vladajuće partije koji se emituje preko signala Radio-televizije Republike Srpske i jednog broja komercijalnih medija kojim je dozvoljen priključak na MUH A - stoji u pismu koje su predsjednici opozicionih partija Mirko Šarović (SDS), Branislav Borenović (PDP), Nenad Nešić (DNS) i Goran Selak (SPS) uputili Evropskoj radiodifuznoj uniji, organizaciji koja okuplja sve evropske javne RTV emitere.

- Želimo da vas upoznamo sa činjenicom da Radio-televizija Republike Srpske kao jedan od javnih radio-televizijskih servisa Bosne i Hercegovine, već nekoliko mjeseci ne dozvoljava pojedininim komercijalnim televizijama emitovanje digitalnog signala i priključak na digitalni MUH A dok je to dozvolila komercijalnim televizijama bliskim vlasti iako je preuzela obavezu da svim velikim komercijalnim TV stanicama obezbijedi emitovanje programa nakon gašenja predajnika analognog signala - stoji u pismu lidera opozicije.

U pismu se podsjeća na odluku Regulatorne agencije za komunikacije BiH, kojom se kaže da su javni radio-televizijski servisi dužni omogućiti digitalno zemaljsko emitovanje televizijskih programa ostalih RTV postaja prema tehničkim i programskim uslovima i na odluku Parlamentarne skupštine BiH, kojom se od javnih sevisa RTRS i BHT i Regulatorne agencije za komunikacije traži da u roku od 30 dana u Digitalni MUX A na lokacijama Banja Luka, Sarajevo i Mostar uključe i komercijalne TV stanice koje ovih dana gase anologni TV signal.

- BHT kao javni servis Bosne i Hercegovine dozvolio je signal komercijalnim televizijama u zonama pokrivenosti koje su imale prije gašenja analognog signala u Federaciji Bosne i Hercegovine. Međutim, ono što je BHT uradio sa ostalim značajnijim komercijalnim TV stanicama u Federaciji BiH, Radio-televizija RS već mjesecima odbija da uradi u Republici Srpskoj kršeći zaključak Parlamentarne skupštine BiH i vršeći svoju provladinu selekciju - stoji u pismu upućenom Evropskoj radio -difuznoj uniji.

Lideri opozicije podsjećaju i na protest održan u Banjoj Luci s kojeg je kao jedan od zahtjeva iznesen stav da RTRS u najhitnijem periodu dozvoli uključenje komercijalnim TV stanicama u digitalni MUH A.

- Očekujemo i od Vas, kao predstavnika krovne evropske radiodifuzne organizacije da učinite sve što je u vašoj moći da Radio-televizija RS najhitnije dozvoli uključenje najvećih komercijalnih televizija u MUH A“ - stoji u dopisu koji potpisuju Mirko Šarović, Branislav Borenović, Nenad Nešić i Goran Selak, saopćeno je iz SDS-a.

(FENA)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.