17.1.2022. 14:27
0
Najdepresivniji treći ponedjeljak zapravo je marketinški trik
Treći ponedjeljak u januaru već se godinama naziva najdepresivnijim danom u godini. Teoriju o “Blue Monday-u” uspostavio je 2004. Klif Arnal, velški psiholog koji je predavao u večernjoj školi centra za edukaciju Univerziteta u Kardifu.

Samoprozvani guru u obzir je uzeo niz faktora, uključujući vremenske uslove, dugove, vrijeme koje je prošlo od Božića, te motivaciju. Ali, “Blue Monday” je u principu ideja marketinške firme koja je željela da poveća prodaju ljetnih aranžmana. Arnal je jednom prilikom priznao da je jednostavno odabrao datum kada su ga pitali da izračuna najdepresivniji dan u godini.


“Prvo su me pitali da dođem do dana za koji mislim da je najbolji za rezervisanje ljetnjeg odmora. Kada sam počeo razmišljati o motivima za bukiranje praznika, prisjećajući se onoga što su mi hiljade ljudi govorile tokom posla ili radionica, ovi faktori upućivali su na to da je treći ponedjeljak u januaru posebno depresivan”, objasnio je Arnal.



(Amer Mujezinović)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.