7/2/2025 8:53 AM
Južnokorejski triler "Squid Game" dominira Netflixom u 93 zemlje
Južnokorejski triler o preživljavanju "Squid Game" dominirao je pažnjom globalne publike prošle sedmice na streaming servisu Netflix, a kompanija je u srijedu izvijestila da je treća sezona serije bila ubjedljivo prva na svijetu.

Emisija, u kojoj takmičari u finansijskoj nevolji igraju smrtonosnu igru za priliku da osvoje mnogo novca, imala je 60,1 milion pregleda u sedmici od 23. do 29. juna.

Bila je to najgledanija emisija u 93 zemlje, uključujući Sjedinjene Američke Države, Njemačku, Španiju i Ujedinjeno Kraljevstvo.

Ovih 60,1 milion pregleda bio je 10 puta više od druge neengleske produkcije, "Olympo", tinejdžerske drame o vrhunskim mladim sportistima iz Španije. Prošle sedmice imala je 6,9 miliona gledalaca.

Čak ni najgledanija emisija producirana na engleskom jeziku - "The Waterfront" - o istaknutoj ribarskoj porodici u Sjevernoj Karolini - nije bila ni blizu korejskom blockbusteru. Američka emisija imala je 11,6 miliona pregleda prošle sedmice.

Korejska novinska agencija Yonhap napomenula je da je korejska serija u petak objavila svojih posljednjih šest epizoda, čime je međunarodno popularna serija završena.

(Ajdin B.)
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

SHOWMAGAZINE
Source.ba-sva prava pridržana