19.1.2024. 22:19
Putnik ostao zaglavljen u toaletu aviona do kraja leta
Najlošije putničko iskustvo u posljednje vrijeme zabilježeno je u avionu kompanije Spicejet (SG), na letu SG268 iz Mumbaija (BOM) za Bangalor (BLR) u utorak, 16. januara, navodi Hindustan Times, a prenosi aero.rs.

Onog trenutka kada je htio da izađe, shvatio je da je zbog kvara na bravici ostao zaglavljen u uskom prostoru toaleta, na letu koji traje oko 80 minuta.

Kabinsko osoblje i više putnika pokušalo je da mu pomogne i oslobodi ga iz toaleta, ali bezuspješno. Ostalo im je samo da se izvinu putniku čije ime nije saopćeno, pa su u želji da ga smire, ispod vrata ugurali ceduljicu sa porukom:

- Gospodine, pokušali smo sve što smo mogli da otvorimo vrata, ali bez uspjeha. Nemojte paničiti. Slijećemo za nekoliko minuta, pa vas molimo da spustite poklopac toaleta, sjednete na njega i osigurate se. Čim se na pisti otvore vrata aviona, inženjer će doći - napisali su mu.

U trenutku kada se avion parkirao na aerodromu Bangalor, dva inženjera su ušla u avion i “uspješno otvorila vrata”, saopćio je portparol nisko-budžetnog prevoznika.

- Putnika su odmah nakon toga pregledali medicinski profesionalci kako bi procijenili njegovo stanje - dodao je predstavnik kompanije.

Spicejet se izvinio putniku, koji je ukupno proveo u toaletu gotovo dva sata, na "neprijatnom iskustvu" i refundirao troškove karte koju je platio.

(Sead M.)

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

ZANIMLJIVO
Source.ba-sva prava pridržana