Lidl će imati deset objekata u BiH: Dva u Sarajevu, jedan u Mostaru...
Kao prvi i ključni korak, 24. maja 2024. godine je u Lepenici (općina Kiseljak) svečano položen kamen temeljac za novi logistički centar.
Schwarz grupacija, u čijem sastavu posluje Lidl, u posljednje četiri godine u Bosni i Hercegovini uložila je gotovo pola milijarde KM (oko 250 miliona eura) kako bi izgradila jaku i modernu mrežu maloprodajnih objekata koja će trajno promijeniti tržište u zemlji.
- Ovo ulaganje, između ostalog, obuhvata izgradnju logističkog centra i izgradnju Lidl prodavnica širom zemlje.Investicija je to koja potvrđuje posvećenost tržištu BiH te želju da zaposlenima i kupcima ponudimo samo najbolje. Ova ulaganja će se nastaviti i u narednom periodu. U Lidlu se uvijek trudimo biti pokretačem pozitivnih promjena, poručili su iz ove kompanije.
Kao prvi i ključni korak, 24. maja 2024. godine je u Lepenici (općina Kiseljak) svečano položen kamen temeljac za novi logistički centar. Riječ je o investiciji vrijednoj preko 100 miliona eura (oko 195,580,000 KM), centar se prostire na 60.000 metara kvadratnih unutar poslovne zone Azapovići, na zemljištu površine 250.000 metara kvadratnih.
Očekuje se da će centar zapošljavati više od 200 radnika, te postati glavno distributivno čvorište za Lidlovu maloprodaju u BiH, s planiranim završetkom do kraja ove godine.
Paralelno s izgradnjom logističkog centra, Lidl završava izgradnju prvih trgovina u većim gradovima – dvije u Sarajevu (Novi Grad i Vogošća), te po jednu u Mostaru, Gračanici i Bijeljini. U isto vrijeme, u toku su radovi na dodatnim lokacijama: Istočno Sarajevo, Livno, Bihać, Gradiška i Modriča već grade prodavnice, dok su kupljeni zemljišni posjedi u Zvorniku, Zenici i Trebinju.
U Banjoj Luci su već obezbijeđene prve lokacije, a pregovori se vode i za parcele u Laktašima, Prnjavoru, Doboju, Živinicama i drugim općinama.
Lidlova strategija predviđa da se u početnoj fazi istovremeno otvori 10 do 15 prodavnica u glavnim urbanim centrima, s ciljem da do kraja 2026. bude aktivno najmanje 30 objekata širom zemlje.
Fokus će biti na ravnomjernom razvoju maloprodajne mreže, kroz kontinuirano otvaranje novih trgovina onako kako objekti budu spremni.