02.07.2025 12:02
0
Bez pretplate neće biti skrolanja na Instagramu i Facebooku
Meta, kompanija koja stoji iza Facebooka i Instagrama, najavljuje značajne promjene u načinu prikazivanja oglasa.

Korisnici koji ne žele plaćati mjesečnu pretplatu od 7,99 eura (otprilike 16 KM) suočit će se s novim formatom oglasa koji se neće moći preskočiti.

Za razliku od dosadašnjih oglasa koji su se mogli brzo zaobići skrolanjem ili preskakanjem, novi oglasi zauzimaju cijeli ekran na određeno vrijeme, uz odbrojavanje, tokom kojeg korisnici ne mogu nastaviti pregledavanje sadržaja.

Korisnici će imati mogućnost birati žele li oglase koji su personalizirani prema njihovim aktivnostima ili manje personalizirane oglase, ali u oba slučaja morat će prihvatiti ovakve "pauze za oglase" ako ne odluče plaćati.

Ovaj potez predstavlja pokušaj Mete da uskladi svoje prihode s novim regulatornim zahtjevima i pri tome zadrži što veći broj korisnika.

Sličan model već je poznat na platformi YouTube, gdje se nepreskočivi oglasi pojavljuju prije i tokom videa, dok ih pretplatnici izbjegavaju.

Nove promjene izazvale su zabrinutost korisnika zbog potencijalnog pogoršanja korisničkog iskustva i moglo bi doći do smanjenja angažmana na društvenim mrežama ili prelaska na konkurentske platforme.

Meta je ovakav oblik oglasa već testirala na nekim tržištima prošle godine i sada ga širi globalno.

Meta
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2025, Source d.o.o.