27.4.2016. 9:06
0
Stanje u automobilskoj industriji: Mitsubishi varao 25 godina
Skandalima se kraj ne nazire, a brojke su čudne. To je trenutno stanje u automobilskoj industriji.
Krenimo od goreg ka boljem. Naime, Mitsubishi je priznao da su lažirali testove o potrošnji goriva punih 25 godina! Prvi čovjek kompanije, Tecuro Aikava, nije imao šta da kaže osim "izvinite". Osnovan je specijalni vanjski tim koji će sprovesti istragu. Podsjetimo, Mitsubishi je prije 10-ak dana objavio da oko 600 hiljada automobila, od čega je većina rađena za Nissan, ima veću potrošnju goriva, nego što je predstavljeno kupcima po preuzimanju vozila. Akcije kompanije pale su za gotovo polovinu od izbijanja skandala.

Na drugoj strani planete skandal nije uspio da naruši popularnost Volkswagen vozila. Ovaj proizvođač ima najbolju prodaju u prvom kvartalu 2016. od 2.51 miliona vozila prodatih širom svijeta, što je povećanje od 0.8 odsto u odnosu na prethodni period. Najviše se izvozilo u Kinu i to za 6.4 odsto više, a zatim u zapadnu Evropu. VW je tako preuzeo primat od Toyote, koja bilježi pad prodaje od 2.3 odsto zbog jednonedjeljnog zastoja u proizvodnji. Međutim, analitičari procjenjuju da će se brojke na kraju godine promijeniti, te da bi Toyota opet mogla preuzeti lidersku poziciju u prodaji i tako nastaviti dugogodišnji niz. 

U Volfsburgu spremaju 16 milijardi eura za saniranje štete nastale povodom skandala o lažiranju emisije štetnih gasova. U medijima su se pominjale opcije otkupa vozila koja su se našla na udaru, kao i 5 hiljada eura za svakog vlasnika. Samo nije poznato šta će Mitsubishi dalje da radi i kako će se oni izboriti sa datom situacijom. Ali, papreni troškovi se sigurno spremaju. 

(CDM/Alen Avdić)
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.