30.7.2023. 22:35
0
Google: Ne vjerujte ChatGPT-u i Bardu
Google kaže da bi ljudi trebalo da koriste njegov pretraživač da bi provjerili da li su informacije koje je pružio njegov chatbot, Bard, zaista tačne.

Neki su konstatovali da četbotovi poput Barda i ChatGPT-a mogu da "ubiju" tradicionalnu pretragu, kojom dominira Google.

Ali korisnici su otkrili da informacije koje pružaju mogu da budu pogrešne ili čak potpuno izmišljene. Direktorka Google-a u Velikoj Britaniji Debi Vajnstajn rekla je da Bard "u stvari nije mjesto na kojem tražite određene informacije".

Govoreći za BBC program Today, ona je rekla da Barda treba smatrati "eksperimentom" koji je najpogodniji za "saradnju oko rješavanja problema" i "stvaranje novih ideja".

"Podstičemo ljude da koriste Google kao pretraživač da bi referencirali informacije koje su pronašli", dodala je ona.

Vajnstajn je istakla da su korisnici imali priliku da daju povratne informacije o odgovorima koje im je Bard dao preko dugmadi sa palcem gore ili dole. Bardova početna stranica takođe jasno kaže da ima "ograničenja i da neće uvijek biti kako treba", ali ne ponavlja savjet Debi Vajnstajn da sve rezultate treba provjeriti korišćenjem pretraživača.

Kada se ChatGPT pojavio na sceni u novembru 2022, to je navelo ljude da se zapitaju da li bi Googleov nevjerovatno unosan posao pretrage mogao da bude ugrožen, prenosi bizlife.

(Ajdin B.)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.