9.1.2024. 13:47
2
Još jedan slučaj prevare preko Booking-a, ovaj put oštećeni turisti iz Hrvatske: „Prevaranata će uvijek biti. Po meni je Booking.com kriv za sve...“
Nižu se slučajevi prevare za smještaj preko Booking-a. Svakodnevno isplivavaju novi detalji. Brojni turisti koji su došli u Sarajevo da proslave novogodišnje praznike ostali su prevareni za smještaj. Kako su ranije prenijeli mediji, preko Booking.com stranice za rezervaciju smještaja rezervisali su odmor u Sarajevu koji je ponudio izvjesni David Perić. Na oglasu piše da se apartmani NOA nalaze na adresi Josipa Štadlera, u Starom Gradu.

Naša sagovornica je Sara V., 27-godišnja Zagrepčanka, jedna od mnogih prevarenih turista koji su odlučili da novogodišnje praznike provedu upravo u glavnom gradu BiH. 

Putem svog zvaničnog saopćenja, Turistička zajednica KS izrazila iskreno izvinjenje i žaljenje svim turistima koji su putem aplikacije Booking.com prevareni za smještaj u centru Sarajeva te doživjeli neugodnosti prilikom dolaska na lažnu adresu na kojoj su izvršili registraciju smještaja.

“Naglašavamo da Turistička zajednica Kantona Sarajevo nema nadležnosti da prati ispravnost aplikacije Booking.com putem koje su rezervacije smještaja izvršili brojni turisti koji će predstojeće praznike provesti u Sarajevu. Turistička zajednica Kantona Sarajevo će u skladu sa svojim mogućnostima i nadležnostima pružiti pomoć prevarenim turistima, koji nas mogu kontaktirati putem internet platformi visitsarajevo.ba, te mail adrese info@visitsarajevo.ba”
, poručio je ranije direktor TZ KS Haris Fazlagić.

Sara V. za portal Source iznosi detalje svog slučaja. Ističe da je do sada bila vjerni član Bookinga. 

"Odlučili smo se da provedemo Novu godinu u Sarajevu, dečko, ja i još dva prijatelja. Kada smo  dogovorili putovanje prijatelj i ja smo tražili opcije smještaja po Bookingu. Inače sam vjerni član Bookinga, sve preko njih rezerviram. To može objasniti sama činjenica da sam član Genius razine 3 na Bookingu, što je najveća razina vjernosti i učestalosti rezerviranja kod njih preko koje bi „navodno“ trebala imati neke pogodnosti. Od iste još koristi nisam imala, a to im ništa ni ne znači kada je u pitanju ovakva situacija.“, kazala nam je Sara.

Kako je došlo do rezervacije upravo spornog apartmana, Sara nam ističe da im je bila važna lokacija smještaja. 

"Krenuli smo u potragu preko Bookinga. Inače preferiram smještaj u hotelima, ali kako smo  išli kao društvo i bio je drugi tip putovanja – zabava – odlučili smo se za apartman. Važno nam je bilo da apartaman ima raspoloživ parking te da je lokacijski blizu centra.  Nakon dosta traženja, shvatili smo da su nam u užem izboru svega nekoliko apartamana koji nam  odgovaraju izgledom, lokacijom, parkingom. I završnom odlukom odlučili smo se za apartman NOA Sarajevo. Još nas je privukla sama činjenica da se u istom nalazio i jacuzzi.“, ispričala je naša sagovornica. 

Komunikacija sa navodnim vlasnikom tekla je brzo, kaže Sara. 

"Rezervirala sam ga i javlja mi se vlasnik na WhatsApp gdje komuniciram s njim oko detalja smještaja. Dobila sam prvo automatsku poruku i onda kad sam krenula ja odgovarati, on se uključio. Čak sam i priupitala da li apartman ima vlastitu kupaonicu jer nije bilo navedeno na Bookingu, gdje on ljutito odgovara kako sam to uopće mogla pomisliti? Razmjenili smo par poruka i uglavom naša konvezacija se tu završava. ", kaže ona. 

Na pitanje da li se ikada susretala sa ovakvom situacijom, naročito na Bookingu, Sara ističe da nije bilo razloga da sumnja u bilo šta. 

"Kako sam navela, puno sam puta rezervirala preko Bookinga i nije mi palo na pamet da je sve ovo jedna velika prijevara. Pogledala sam ocjenu apartmana koja je bila 9,7 i komentare drugih ljudi  kojih je bilo i to većina pozitivnih. Uvijek prije rezerviranja dobro pogledam recenzije, ali nikad ne bi očekivala prevaru preko velike kompanije poput Bookinga.", navodi naša sagovornica. 

Naša sagovornica Sara ističe i ulogu Booking stranice, u koju je kako je već ranije navela, razočarana. 

Ispričala nam je kako je pri dolasku u Sarajevo, susrela se sa ljudima koji su također prevareni za smještaj. 

"Slučajno upoznajemo ljude u restoranu i u priči s njima govorimo kako smo upravo stigli u Sarajevo ali nam se vlasnik apartmana ne javlja i ne znamo šta nam je sa smještajem. Oni pitaju: „Apartman NOA Sarajevo? Rezervirali smo isti i došli jučer, dan prije nas (29.12. 2023. op.a.), na tu adresu kao i još 50 ljudi s koferima, ali apartman ne postoji“ Ostali smo u šoku, tek smo stigli, Booking nam se ne javlja. Da nam se  bar booking javio pa da imamo potvrdu da će nam pokriti razliku zamjenskog apartmana, mi bi uzeli, a preostali smještaji u ponudi su bili znatno skuplji. Rezervirali smo apartman NOA u iznosu 240 €.“, priča Sara objašnjavajući vrlo dramatičnu situaciju. 

Posjećamo, izvjesni apartmani NOA Sarajevo glase na vlasnika Davida Perića, odnosno izvjesnog Ismeta Zahirovića. 

Opcija plaćanja unaprijed nije nuđena, navodi naša sagovornica Sara. 

"Meni nije nudilo opciju plaćanja unaprijed, a čak ni karticu kao garanciju da stavim koliko se sjećam. Jedino što mi je bilo malo čudno jer me tražio identifikacijske isprave kao potvrdu  identiteta. Poslala sam mu osobnu iskaznicu. Na prvu mi je bilo malo čudno, ali mislila sam možda mu treba iz razloga što u apartmanu ima self check in. Obzirom da sam poslala osobnu po povratku u Zagreb isto sam prijavila nadležnoj policijskoj postoji.“, kaže Sara. 

Kako su se kasnije snašli, ističe, da su imali sreće. 

"Mi smo ostali sjediti u tom restoranu jer gdje ćemo, pada mrak, hladno, ne poznajemo baš ljude u Sarajevu. Krenuli smo surfat Airbnb i Booking. Naletili smo na apartman FESTIVAL SARAJEVO. Bio je slobodan apartman, sve super, za svaku pohvalu.“

Da li im se neko od nadležnih obratio, kaže da stoje na raspolaganju za neku drugu priliku. 

"Od nadležnih nam se nije nitko obratio, a od Booking-aa smo dobili poruku poslije 3 dana kad je moj boravak skoro gotov. Žao nam je da nismo imali tu informaciju. Naknadno smo saznali da je gradonačalnica nudila zamjenske smještaje, jako lijepa gesta od grada, što nam je u konačnici mogao javiti Booking.com da se pravovremeno javio. Mi smo bili već našli zamjenski smještaj. U svakom slučaju stojimo na raspolaganju za ponudu od gradonačelnice nekom drugom prilikom“, našalila se Sara. 

Sara V. za kraj razgovora za Source portal ističe propuste Booking.com stranice u ovim ali i sličnim slučajevima. 

"Nikad se nisam susrela sa ovakvom situacijom, niti čula da se ikome desilo. Cijela situacija je stvarno za nepovjerovati, kao iz filma. Nadam se da će se ljudi osvijestit da se ovo događa i da ubuduće dobro pripaze šta se može desiti pa čak i ako rezervirate preko posredničke agencije  koja je na glasu. Iskreno, više ni ne vjerujem kad bi išla rezervirati preko Booking.com postoji li i hotel ili apartman koji se oglašava tamo. Šta god da vam se desilo, taj isti Booking.com neće stati iza vas već će se praviti da ih se to ne  tiče. I na kraju svega, kao i meni, uplatiti 25€ u kasicu bookinga misleći da će se to riješiti tim i prešutiti. ", objašnjava. 

Navodi da joj to nije uništilo sliku Sarajeva niti provod za Novu godinu. 

"Nama ovo nije uništilo sliku Sarajeva, provod, stvarnom nam je odlično bilo nakon svega. Volimo  doći u Bosnu i uvijek nam bude lijepo. Niste vi krivi šta se nađu prevaranti i lopovi, toga ima i kod nas. Meni je jedino žalosno što Booking.com kao glavni posrednik nije stao iza nas. Smatram da cijela situacija i negativno iskustvo vrijedi više od 25€ u kasici Bookinga. Kao što i oni sami navode član sam Genius razine 3, šta su onda dobili ljudi koji nisu česti korisnici Bookinga, pusu za laku noć? Nije stvar novaca već principa. Kao vjernom članu daju nam tako velikodušan dar za ispriku? Tako oni cijene svoj vjerne članove? Prevaranata će uvijek biti. Po meni je Booking.com kriv za sve, oni su tu da riješe situaciju jer ljudi  preko njih rezerviraju zato da imaju tu dozu „sigurnosti“ da neće doći do ovakvih situacija. Da želim rizik rezervirala bi preko nekog drugog i pitala se hoće me i šta će me dočekati. ", kazala je. 

Naša sagovornica ističe propuste Booking.com stranice.

"Booking-ov propust je što nisu raspoznali da je ovo prevarant, što se lažni objekti promoviraju na njihovim stranicama, što se nisu javljali 3 dana, što nam nisu bili podrška i ponudili zamjenski smještaj, što su moji osobni podaci završili u krivim rukama. Naveli su mi u jednom od e-mailova kako ne dozvoljavaju da se lažni objekti promoviraju bez profila i recenzija, ali očigledno je moguće - kao što vidimo. Onda oni meni za svoje greške daju 25€ + isprika gratis. Samo ću reći Bookingu - ovo nismo očekivali od jedne tako “velike” kompanije, tužno i žalosno“, zaključuje Sara V. za portal Source. 

(Razgovarala: Erna Hadžić) 
2
SOURCE PRIČE
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.